2009. május 18., hétfő

o0o Epic B@TTLE o0o

Hősies. ...

A májust nem szokták ablakba tenni a hallgatók, én sem teszem. Ugyanis most jöttem meg államvizsgáról. Ez egy fsz. szak írásbelije volt 4 modullal - számvitel, informatika, vállalati gazdaságtan, statisztika. 4 órán át írtuk. - Mínusz két energiaital. 3 modul: úgyérzem meglesz... Na de a 4. történetesen a számvitel.... Ahogy figyeltem, nemcsak én nem láttam ilyen feladatot, hanem a 3 turnus hallgatói sem - volt egypár érdekes arcvonás amikor megkukkantották ezt a feladatot. A többivel hősies harc és karótnyelt figyeléssel el lehetett bánni, de erre a kakukktojásra elvileg könnyen fel lehet kenődni... Mindenesetre kitöltöttem, hátha! :P
 
A hétvége tanulással telt, intenzív tanulással, reggeltől estig onli fsz vizsga! Hogy miért hétvégén? Mert előtte héten az ember 4 zárthelyit írt azért! xD Abból kettő megvan, másik kettőről még nem jött információ. Az időjárás frankó volt, kár, hogy a szobából, és a teremből kellett ezt lesnem... Na de 2009ben, amíg más érettségizett, addig mi napoztunk az erkélyen! :D:D

Aloha mindenkinek!