2009. június 17., szerda

~ Quaddamage ~

Quaddamage??? Háát annál azért durvább. Igazából én és ahol lakok (falu) - Piszok nagy mázlink van!!! Piszoknagy! Míg Somogy, Baranya, Zala lakosságának a fele cserepet lapátol, redőnyt cserél! Addig mi békésen pihenünk és élvezzük a kiadós csapadék által keletkezett vízbőséget...

De miért kellett cserepet lapátolni? -Redőnyt cserélni a többieknek?
A délelőtti órákban még szuper nyár feeling volt. Aztán véletlenül rákattintotam a radarra és akkor maradt tátva a szám... Egy hatalmas heves zivatar tartott egyenesen felénk. A radar "kiakadt" a bemérés közben! - Amikor maximumot mutat egy viharnál - akkor az szignifikáns (teniszlabda nagyságú) jeget, hatalmas felhőszakadást, nagy 120km/h-s kifutószelet jelent! Riadóztattam iwiwen, msnen akit tudtam... Itthon felkészülés a viharra - (bár hiába húznám le a redőnyt. Az 5 centis jég még az ablakon is keresztülrepülne...) Videókamera és fényképező elő!!! - Megörökítés! Talán az év legnagyobb vihara délnyugaton... Sőt Biztosan az! Már a képekről ítélve!!!

- Sonline Cikk (+képem)
- Videó a viharról!
- A viharról, képek: LINK (viharvadászatra kattints azonbelül)

Jó kis kamerázás volt, eláztunk INSANE barátommal mint a ..ar! - No meg a poénos beszólás... ANYAA LŐTTEM EGY SZUPERCELLÁT!!! :D:D:D Ááá OFF,, Besérültem! xD

10/10es nap volt ez a Június 16.a! Jessz!!!