2010. szeptember 11., szombat

Situation desperate

Mit ne mondjak... ez a hét akkora szar volt... és még vége sincs. Még itt a vasárnap... de egyszerűen nemtudok jobbat mondani. Kezdődött a nyitóbulival, amikor erőm (meg kedvem) nemvolt lemenni a nyitóbulira... Az időjárás meg egy nagy szánalom... borús, szakad szakad megintcsak szakad... amúgy tetszene ha mindez front nélkül menne... ugyanis rögtön az első órán majdnem elaludtam... az órák: amin voltam az tetszett, még majd a C-s tárgyakkal variálunk kicsit... egyik valószínűleg leadásra kerül, majd még eldöntöm. A hét közepén reload volt, majd szerdán újra kezdődött az egész, végül irány munka, dolgozni. Akárhányszor mentem, mindig rommá áztam... kétszer voltam 8 órába eddig - mindvégig 10ig... a naplemente... háát. Életem legjobb fotóit lőhettem volna... főleg hogy ma akkora szivárvány volt, hogy majdnem kiszakadt a helyéről... nomeg néha azthittem addig verem a falat míg szilánkosra nem törik a kezem... nem a munkahely miatt, hanem az emberi hülyeség miatt. Erről később írni fogok, na de most gó. ^^
Örülnék, ha ez a szivárvány a reményt jelentené! :D