2011. április 14., csütörtök

Tavaszi szél vizet áraszt

Nos kérem, így már egész más a nézőpont. Családi állapot: kapcsolatban... és így valahogy másként látom ezt a december-március időpontot amikor a padlón voltam... bár felkeltem, hisz mindenki mellém állt. Aki meg ellenem... hát azok így jártak! Védjék csak azt, aki belőlük is hülyét csinál! Egyébként azt a rossz időszakot is megoldottam találkák tömkelegével, és mégtöbb "közelibb" esettel, és átsegítettek a gondon többé-kevésbé! ^^ Aztán jött végül ő: szépen-lassan különös történettel... és végül jobb és más lett minden!

Utólag már értelmetlennek tartom, hogy a "záróbulibalhé" után a bánat és szomorúság jött.. de minek a fasznak??? Ki vagyok dobva? Meg jól megszívatva??? ÉÉÉS? Akkor te meg húzz a jó *cenzúrázva*picsába! Miért kellett szomorúnak lennem? Ki lettem dobva anno akkor meg kuncsorogni MINEK?? MI ÉRTELME VAN? MI A FASZÉRT KELL SZOMORKODNI??? Ez volt ám a hülyeségem, ez!!!! Ez kb. olyan, mint amikor valaki jól tarkónvág egy szívlapáttal és még meg is köszönöm neki, hogy hééé kösz, hogy betörted a fejem! Szóval, ha valaki szakít valakivel, és más farkára vágyik... hát az ilyenekért egy könny is sok... annyit is hiba elhullatni. Az ilyenre még ránézni sem érdemes, nemhogy köszönni neki. Minek? Ha semmit nem látok akkor kinek köszönjek? O.o ENNYI!

Amúgy az a jó, ami mindig is bevált nálam! Most utólag is ISMÉT!: Szerelmi bánat??? Gyógyír rá: dilit mindenhonnét! Viszlát emlékeztető zenék, viszlát közös, vagy róla készült képek, viszlát internetes kapcsolatok. Vagy épp specifikus dolgok: "ha tudnám, ezeket a tanúhegyeket is ledózeroltam volna a picsába... ". tehát mindent megsemmisíteni ami rá emlékez! Majd végül megkattintani bármelyik lányt, aki jó, engedi magát és szembejön! ^^ Utóbbiból jól is kijöttem, pláne nem egy ember van a kóterban, illetve otthon, akinél tudom, hogy milyen jó volt vele, és hogy utána számíthatok rá! (annak ellenére hogy jól megdöngettem őket nemisegyszer!)

Aztán ami feltűnt nekem, vagyis beütött a ding: ismerős nemrég kérdezte, hogy az ex-xel jobb volt járni mint a mostanival? És nekem nem ugrott be valahogy semmi sem róla... (a brutálizgalmas együttlétek ellenére SE!)

Szóval akárki, aki olvassa ezt! Olvassa egy tanulságként! Próbáljátok átvészelni azt, hogy szakítottak anno veletek! Hisz már kitöröltétek az előtte illatos wcpapírral a seggeteket (szép virágmintás, kellemes niveaillatú wcpapír volt) hogy aztán jókora *emberitrágyával* jól lehúzzátok a wc-ben úgy, hogy még véletlenül se másszon vissza a földszintről!

Mert a lényeg: a VERTIGÓ^