2010. július 2., péntek

Nonstop

Szétunom a fejem... vagyis inkább nemcsinálok semmit - de nemis akarok. Kényelmes ágy vár este - hogy kipihenjem ezt a hosszú napot! Napsugár úti kollégium... na meg kell hagyni, laktam már ebbe is. A szobák kicsit kisebbek mint a nagykollégiumban, ám itt kétágyas szobák vannak. Másik srác nem érkezett meg szóval egyik üres! ^^. Én elférek az tuti. Nagyon szemez az az ágy velem, háát a mai naphoz van mit hozzáfűzni... korareggel indultam el otthonról, hogy délelőtt ideérjek, hogy délben már highulás legyen a mekiben. Ám meglátszott az a 4 óra alvás... olyan lassú voltam mint a tetű... hiába vedeltem tökig a kólát. Vagy ez a nap volt ilyen posszadt? A brazil-holland meccs alatt nemvolt senkisem az étteremben! O.o... 5kor haza is küldtek minket. Így hát most itt élvezem az életet - szemből vízpart helyett egy bazi nagy erdő van, pedig ez az épület kb 100 méterre van a vízparttól - idehallatszik a strand zaja! *-* Visszatérve szerdára: Husi segített lepakolni a napsiba - 2 köbméteres kartondoboz - 10 nagy batyu - egy autó teletömve! :D Szétpakolni hamar sikerült - aztán ment mindenki haza. Énis szépen hazamentem... otthon vártak a szokásos teendők: fűnyírás - stb... másnap jött a durvulat - festés... - bazdki - vadonatúj festés van az egész házban - előző nyáron lett elkészítve. Erre télen nem leszakad több négyzetméter a mennyezetről??? Hát rohadjon meg, egy egész zsák gipsz kellett hozzá - gondolhatjátok, hogy ment a dolog mikor életemben nem csináltam ilyet! :D A nap végére úgy néztem ki mint valami szobor... tiszta gipsz az egész - meg mész... nade ma raggel mikor megláttam - egész jóra sikeredett - csak a nedvesség miatt tűnt sötétnek! ^^ - na mégegyszer átmegyek rajta majd - de legalább készvan! ^^ Jah tegnap néztem meg a neptunt 4.5ös tanulmányi átlag - ugyanennyi az ösztöndíj index is... nah ezmár valami... bár itt a valami is kevés szóval... de legalábbb ződ! :D