2010. július 31., szombat

Welcome Home

Sry! Egyhetes nyaraláson voltam, direkt nemvittem el a gépet - meg a netet! Pedig lehetett volna tolni - de akkor nyaralni akartam nempedig lógni a gép előtt! ^^ Horvátországban voltam - Rab szigetén - Loparban - amiről majd később írni fogok, nemis egy bejegyzést. Nyaralás előtt ugye voltam otthon - valahogy nemtetszett az a keddi nap - mindenki engem talált meg a lebaszásával. (N) kösz nemkérek belőle. Szerdán gó vissza. Volt jóféle munka! Nagyon bejött! :D Voltak poénok, meg pörgés ugyebár. Remélhetőleg most majd már többet tudok dolgozni a Mekiben! (Y) Pár nap múlva eljött az idő - irány a tenger! *-* Végül tegnap jöttünk haza - jól szarráverve az esőtől. 300km-en át tuti szakadt az eső... Sajna az időjárást nemtudtuk beállítani... Hazaérve már nyugodt, kellemes világ fogadott - a szokásos.De most kivételesen jó volt hazajönni! Igazából nemvolt rossz ott se, de már jóó régen voltam itthon! :) Na nemsokára jelentkezek!