2010. december 4., szombat

Dreamdance

Teltek a napok... hétfő este... táncóra, kedd este szintúgy, szerda este szintúgy... csütörtök kihagyás a hazaút miatt, pénteken irány vissza főpróba... wtf?? Bizony Gólyabálon a nyitótánc a miénk volt. Pontosabban a Georgikon Társastánc Csoportté! *-* Ismét tapsvihar lett vége a táncnak! arról a néhány perces táncról beszélek, amit hónapokon át, esti fáradsággal, punnyadsággal gyakoroltunk, [néha kínkeservesen, bénán], hogy aztán a közönség előtt sacc 4-5 perc alatt letáncolhassuk! Szintén majdnem törni tudtam volna az izgalomtól, aztán meg a tömeg is több volt a megszokottnál. De mégis, parkettre lépve... vajon hová tűnt a para, a lámpaláz, és az izgalom? O.o Bizony a fellépésünkkor, tánc közben jutott eszembe, hogy most lelépjük, aztán lelépjük, és nemlesz tovább! Vége! Game over! Amiért küzdöttünk! Megérte!!! Nagyonis! De vége. :'( És rohadtul hiányzik az egész!!! Persze lesz még fellépésünk! Remélem hogy egybenmaradunk, és még egy egy fellépést ellövünk az év során! *-* Szerettem volna normális képeket rólunk, de akit megbíztam hogy csináljon... háát a 100ból jó ha 3-4 darab jólett! :/ A sors fintora, hogy én elvileg jól fotózok... de nincs aki engem fotózzon! -.-' Nah de majd legközelebb hívunk erősítést! :DD