2010. december 28., kedd

Legacy

Sokan kérdezték, hogy mivan velem itt a blogon... miért csak képeket dobálok be! :-) Nos, az a helyzet, hogy nemsok minden történt velem mostanában! Vagyis történik, de olyan dolgok, amiket nem szívesen osztok meg a nagyvilággal! Pláne amúgy sincs senkinek köze hozzá! :) Vizsgák nagyrésze finish. Kettőért kell csak visszamenni... őő valamikor januárban. Nemérdekel per pill! :D Jött a Karácsony, és nagyon jól, nyugodtan el is ment. 100%-ig meg voltam vele elégedve. Totál nyugodt volt! Semmi idegeskedés, semmi. Nemvolt ki meg mi miatt aggódni. Volt nagytakarítás, eljött a napja a diszítésnek. Volt finom vacsora, és nagyon jó ajándékozás. Az estét a családdal töltöttem, nem úgy mint mások akik a kocsmába vonultak (volt rá élő példa előző évben) Szerintem ritkanagy szánalom: eláshatná magát az ilyen. - akár szólhat, megyek viszek egy ásót! (:: Szenteste mindenkinek a család mellett a helye! Ez a normális! ^^ Végül néhány film után irány az éjféli Mise! Sok ismerőssel találkoztam, aztán velük is tudtunk beszélgetni. - Aztán go alvás. Másnap este meg volt hatalmas egetverető karácsonyi buli! Tényleg nagyon egetverető, bár a végén kicsit megszaladt a rendszer! :D De körbekérdeztem, és nem csináltam semmi hülyeséget szóval GG! Ja igen, a bulipostot hajnalban írtam! Vagyis rögtön a buli után! :DD Karácsony utolsó napja szintén békésen telt. Nekem tetszett! Hétfő, kedd lazulás. Pihenés ahogy csak jólesik! Tanulás?? Majd január 3.án! :))) Ráér! A hét többi napja is hasonlóan telik majd! Esetleg a szilvesztert kupaktanácsoljuk. A niterise partytól kezdve a házibulikon át sokminden előjött. De majd megszavazzuk! :D / Az időjárás: a véleményem: szar! Ha rajtam múlna! Országosan esett volna egy nap alatt EGY MÉTER hó... mondjuk december 20.án... - aztán utána egy hónapig sacc. mindenhol a napi max -2-3°C... így csak egy napot kell mindenkinek lapátolni, aztán csodálhatnánk egészen egy hónapig a havat! Így lett volna rendjén! Azért nemsemmi, hogy délnyugaton 30 centi leesik 1 nap alatt (azt elolvad hamar), míg keleten meg 30 centi leesik 1 hét alatt! (aztán meg szotyolázik két hétig) :D Azért jó helyen lakunk ám! :) De most kelet győzött! Ott lett fehér kari. Itt meg fekete... naés? 2007-ben meg csak nálunk esett a hó! :D Sehol máshol az országban! :D - Egyébbkéntis a hangulat megvolt, már előtt is. A lakásban úgysem havazik! :)