2011. július 23., szombat

Interview

Volt a KaposTV, ugye 17.én! Megvolt a híradóban az interjú! Valahogy már ismerős volt az előző év pünkösdi esethez képest, mert akkor jöttek először! 20.án délelőtt jött egy telefon: TV2-Tények! Pár villámkép kellene a 19.ei napról, ha van! Hát egyértelmű, hogy volt! ;-) Arra gondoltam, majd beraknak képeket megmutatni, de ehelyett lement a komplett interjú! O.O A TV2-ben...rólam!!! Azigen!O.o De ez még nem volt durva, hanem az, hogy ami utána facebookon fogadott: 35 ismerőnek jelölés, 15 üzenet és 40 wall post... de annyira impactszerűen jöttek, hogy meghalt a profilom, nem tudtam visszaírni, semmi... végül aznap éjfélig tartott, míg visszaállt minden a régi kerékvágásba.... az értesítéseken kívül, mert azok ömlöttek, minden órában legalább 20-30 volt! Másnap ismét 10 bejelölés és 5 üzenet... de még most is jelölgetnek be néha! Hiába a népszerűség! :) A legjobban Mr B. Riccs mondata tetszett: egy év múlva meg majd a CNN-es helikopter fog körözni a ház fölött! xD Végülis ilyen dologgal jó bekerülni a tévébe! Még mindig jobb mint valami baleset, vagy épp bűntett miatt! ^^

Sipinek igaza lett! Én vagyok a villámvadász! Az tény és való, ha sötétedéskor, vagy éjszaka zivatar érkezik, én azt már nyitott blendével várom! :)))


Azért remélem, hogy én keresni fogom mindig is a villámokat, és nem ők találnak majd meg! :)))