2012. január 17., kedd

Mi a bajom az idei a téllel

Nos mi a büdös búbánatos ...... van a téllel? Én is azt kérdezném, szerintem mindenki. A válasz egyszerű. Nincs Európa felett megfelelő hidegbázis. Oké, ez rendben van.

Először nálam a tél jelentése következik, miszerint akkor van tél, ha esik a hó és a hőmérséklet 0°C alatt van. Ez szerintem nem nagy igény. Végülis nem kell mindig ilyennek lennie, de két-három ilyen havas szezon azért minimum.

Akkor most jöjjön a komplett véleményem a télről. Komolyan mondom a tököm televan az egésszel. Kezdeném a novemberi csontrepesztő gyakorlatilag levesködről. Hoppá, az ŐSZ! És tényleg ősz. Bár olyan hideg volt hogy télnek is passzolt. Igaz itt NULLA mm csapadék hullott, de oda se neki, a szavanna projekt folyamatban van. Egészségire. Végül jött a december... Na a december. Esett, esett az eső, a hó, mindenféle locspocs... havazott ja 15°C-ban. Egy napot voltam távol és akkor esett. Aztán alig maradt belőle valami mire hazaértem. Oké. De igazából olyanokat mérek az OMSZ szabványos állomásban, hogy 9°C... Január közepén!!!!!!!!!!!!!! De ezt elég gyakran amúgy. És akkor nem is beszélve arról, hogy olyan ereje van a napnak, mintha tavaszközép lenne, majd felgyújtja az embert. Mieeez? Majd márciusban akar havazni? fogadjunk... Március 15.-én jégkorszak. Persze.

Szerintem meg ha nem lenne tél, akkor igen jó lenne. Nem kellene vacogni, fázni. Ötvenezreket fizetni fűtésre, megbetegedni és tízezreket gyógyszerre, taknyolászni és ötezer zsepit elfújni. Ilyen egyszerű, és talán nem kellene várni a festéssel, meg ilyenekkel... Sütne a nap, nem pedig ez a semmirekellő háromfokos felhős idő lenne. Jönnének a zivatarok, a dörgés, a záporszag...

Teljesen szétfagytunk a kondiban. A hétvégi locsipocsira meg a tököm se kíváncsi. Nemakarok sárban kúszni születésnapomkor. Ilyen egyszerű.

A tél az semmire sem jó. Csak a bosszúság van vele. Télfan vagyok de ez nem tél. Ez egy semmi. Pocsék magyar időjárás.

EZ A NORMÁLIS TÉL!!!!!!!!!!!!