2012. szeptember 9., vasárnap

Days ETC

Telnek múlnak a napok. Vége ennek a kurvameleg nyárnak szerencsére. Eső eshetne mert betont ásni nem egyszerű. Újra dolgozom, úgy eltelnek a hétköznapok mint a huzat. De a Syntracker mechanika már váár. :-)))) A 60D meg benne van a listában, mint "elérhető" árú fényképezőgép. :-))) Majd szépen, ügyesen. Most úgysem kell semmit sem csinálni mint dolgozni, dolgozni, dolgozni... meg Bossékkal eljárni. :D Am azt illeti a nyárvég jött hidegen, borongósan, de augusztus utolsó napján az interjú után egy reményekkel teli telefonhívást kaptam, így hát a héten már tudtam dolgozni. Közben sokmindent elsütöttem. Sikerült megörökíteni a Nemzetközi Űrállomás NAP ELŐTT ELVONULÁSÁT! Csak néhány fotót látok a neten, de most nekemis sikerült elég rendhagyó módon. A portrémarkolat bekapcsolva maradt és volt szíves megette az akksit az átvonulás időpontjára, úgyhogy voltam szíves mobiltelefonnal a 10mm-es okuláron át videóra venni, ahogy az ISS 1,8 másodperc alatt elszáguld a napkorong előtt. Vicces volt na. :-) Ezt rögtön követte egy plusz akksi rendelés is, de akkor már kettőt vettem, hátha... :D Sikerült hardveraprón vásárolni egy videókártyát. Most nem adtam le. 512-eset, mert HÁROM videókártya már kuka. Talán ez nem döglik meg... talán. Reménykedem benne. Minecraft megy különben. :D Azelőtt nemment. Volt egy végzetes hibája annak a kártyának, aztán dobott be érdekes dolgokat. :D Na de ennyi elég is lesz. Beszéljenek a képek.

Reményekkel teli naplemente, az utolsó nyári...

Por az van még a verda után fél órával is...
Maradt a mobilos videó, és utána összeraktam a 40 valahány fram-et. Olyan mint az ökörhugyozás XD

Videókártyák... Kértek egyet? :D
Köszönöm nektek!!! :-)
Keltsük fel a Rafit éjfélkor, mikor másnap 6kor már munka. :-))))