2009. szeptember 16., szerda

Boom Boom

Whőáhh! Mivoltez? Atomkómásan ébredni reggel - úgykellett kifordulni az ágyból. Aztsemtudtam kivagyok, mennyi idő van. Megkellett tanulni járni. - Persze mindenre emlékszek! Tequila party volt a Bexiben. No de mi nem azt ittuk, - hanem a modern üdcsit: a FÉNY-t! - nos a másodiknál már előjött a pörgés... bár pörögtem - Pixel spannal jött a DÁBÜL MIRROR EFFEKT - szétlőttük a diszkót! Tequila Party Képek majd kissé elhatalmasodott a többieken az alkohol. Én inkább kiszáradtam - megint elfogyott a levegő a bulájjban! Most sikerült jó passzban tckzni. Senki sem kapott sallert - nem nyúltam bele a szemembe és egész fasza volt! :D - Visszafele: Bexi előtt még megbeszélés volt társastáncból - szóval az is gó az idén! Egyszóval a Kedd - meg a Bexi: 10/10* ;D Persze egyesek reklamáltak - ilyen kibaszott csendszeretők - persze éjfél után kussbavoltunk de azért is kaptunk... - nemtudom az ilyen mértnem húzza le a valagát a napsiba? Ott csend van! Habár - az a válasz hogy ő nem aztcsinálja amit mi... hanem tanul. Értem és akkor mi az a sok aláírás megtagadva... :S Asszem van még mit felfedeznünk emberi rejtélyek címén! :D:D:D