2009. szeptember 18., péntek

Ha az életben

Huhh. Magyarul? Ez jutott eszembe erre a bejegyzésre! Miután a keddi bexi végetért – meg aludtam pár órát – márcsak a képreklamációk ellen kellett bevédenem magamat! Aznap (szerda) este nem volt nehéz elaludni. Sőt vízszintes = system shut down ^^ Csütörtök volt néhány óra – majd szőlészetre besztrájkoltunk, így mindenki másfele kóválygott. Megfarmoltam a Pedrót jó kis rántott sajttal majd kaptam Ram1tól egy faja fuvart a Béé növényvédelmi intézethez. Nagyon faja fuvar volt – bár picit kényelmetlen a kerékpár csomagtartóján utazva! :D:D Este jött a bexibe a Supernem – no ez engem nem annyira érdekellt – pláne hogy 2 szobabuli volt! 2 korsó – ismétlem korsó erős vadásszal. Elfogyott! De jött a hülyeség! Szegény jóembereket a 3.ról riogattuk az új Petiféle SHMÚÚ.ÚÚZ és a Rafi féle: kérsz egy tokió hoteles sütit?: No thanx! - beordítással! Kiaza Peti? Egy nagyon jófej srác – igazi span lett Bexi után. Péntek-mainap szintén bejött a strike – tökömse megy szakadó esőben a Béig. Inkább akkor 1 méteres hóban slattyogjak minthogy azon a szutyis járdán! -.- Hazaérve pihi, meg rendberakás meg elpakolás meg ilyen klasszis dolgok. Majd eszembejutott a summer of 69 tecktonik mix száma alatt, hogy összekéne rakni egy albumot a nyári jó kis emlékekből! Szóval kikattintottam egy albumot [summer of 69] myvipen – meglehet nézni! Természetesen csak ismerősök láthatják! ^^ Hajrá! Még friss! Ja és További láki napot! :D


(Kiaza Peti?: Közismertebb nevén DJ Pixel aki a Rise.FM-ben szokott nyomni jó kis mixeket! Plusz: Jut eszembe semmi bajom az emósokkal! ^^ Ha esetleg valakinek megfordulna a fejében az lője ki magát :D)