2009. szeptember 25., péntek

I dont wanna lose you

Elbújni? Elmenekülni? Nemlehet! Az egyetem fogja vagyok(unk) egy bizonyos értelemben! A tanhét második felében rájöttem, hogy a jövő itt csak tantárgyilag számít, hogy jó minősítést kapjak, éshogy meglegyen a diplomám! A többi dologban a sors úgy sodor - ahogy jólesik neki! =) Az életet meg élni kell az egyetemen - ameddig még lehet! ^^ Keddtől kezdve pedig megint zurück volt! Nemgondoltam volna. De egy kósza rollerezésből is "Dangerous Business Since" lett! Nemnézek előre miatta, mert nemérdemes - inkább azokat a pillanatokat élvezem! Megéri! ... Megéri kintcsücsülni a parkban a langyi Balaton előtt egy kis társaság keretében! Megéri kockáztatni, és élményeket átélni! Ha egy kicsit másképp vesszük a dolgokat!: Szerda már balesetmentes volt - rengeteg órával! Agrokémiára esélytelen volt a felkelés, ám ennek véget kell vetni, mivel heavy katalógiszt van az órán! A többi tárgy is szépen elandagélt! - Próbáltam egyikről sem hiányozni - nomeg agyfaszt kapni se a töblettől! Máskor október vége szokott tűzvihar lenni! Most már a jövő hétre is betettek zárthelyi dolgozatokat! Szóval teljes tűzerő: 4es vagy annál jobb! Megéri mertha sikerül akkor mínusz egy (esetleg több) kollokvium - és az csak bónuszt jelenthet a téli hawaIIban! :] Szóval csak előre elvtársak! Nomeg a továbbiakban: ~ Fight! ¤ *-*