2011. február 1., kedd

Fb szemelvény

Egyik nap este... öt éve először unatkoztam. Néztem a facebook üzenőfalat többször is, de szemet szúrt, valójában már több hete idegesített, hogy egy csomó egyén, pontosabban azok akinkek még nem nőtt be a feje lágyuk - a kis tizenéves tinipicsák. Jönnek a szokásos nobodylovesme szöveggel, csakhogy a többiek felfigyeljenek rájuk. Sokan ilyenkor azt gondolják, hogy mi a szöszt foglalkozok én ilyenekkel: Való életben sosem figyelek fel rájuk, mert ugye nemérdekel a dolog, de akkor unatkoztam, aztán találtam egy dolgot amibe beleköthettem! :D Na beszéljenek a facebookos szavak.


Kapásból likeolták 20-an! Az érettebbek ugyebár! Ja igen, jött egy ilyen hsz. máshol egy kis fiataltól, hogy de nekem rossz paklit osztott az élet... válasz: nem a pakli rossz, hanem te pókerezel bénán! :))) Ez van! Szprájt! :D