2011. január 28., péntek

Tron

Kedd! Irány Pécs - Gizmooo*-* Hideg, borús időjárás volt, a Pláza kihalt, de mi azért mégis jókat beszélgettünk. Végül irány a Palace - már előtte megbeszéltük, hogy a TRON-t fogjuk nézni! :D Én megvoltam veszve érte! Gizmooo-t meg érdekellte a film, szóval irány! Aloaoppá - ez 3D-s? :D Kaptunk szemüveget! Valójában most először néztem 3D-s filmet, moziban, szemüveggel!!! Megérte! Annyira jó volt a látvány, meg az egész! Nem csalódtam a filmben! Pedig sokan mondják, hogy szar, de nem! Hát igen, nemkell feküdni az ágyon és torrentekkel letöltögetni a kamos filmet, mert úgy alapba szar köszicsáó! :D Moziban volt fullos az élmény! :D Néha bele lehetett szédülni! :D Végül a film után következett egy rövid meglepetéses látogatás! Én még az életben nem láttam ilyen kékszemű Husky kutyát mint akkor! O.o Naagyon durva volt! Végül következett a szokásos hazamenet!


Egy rohadt szürke hideg tél ez, de valaki mégis képes ezt színessé tenni! :D
"körülöttem a glam és csillogás" by Gizmoo! ;-)