2011. május 28., szombat

2011.05.27 - Navégre

Ez a nap... hogyismondjam! Furán indult! Arra ébredtem fel, hogy a szennyvízkezelés néz velem szembe környezettechnikából... jah igen úgyfelejtettem a notit! Aztán elmentem vizsgázni! Jólvan! Majd végül csobbantunk egy jókorát a 23°C-os Balatonba! Akkor már fura volt hogy nagy légköri homály van! Estére frontot vártunk nagy káosszal! Végül úgy döntöttem, hogy majd lesz valami akkor megyek! Délután HÖOK Régiógyűlés! Alkonyatkor borkóstoló! Aztán egyszercsak meghallottam a sok dörgést... na irány fel a hetedikre! Elő a géppel! Felérve már durva volt a látvány! Hatalmas peremfelhő érkezett délnyugatról! folymaatosan dörgött szinte és amikor közelebb ért akkor láttam, hogy a Festetics fasort jégeső bombázza! A másik oldalon iszonyatos turbulencia látszódott! Na akkor mentem a tanulószobába ami nyugatra néz! Fényképezőgép sorozatmód on! Épp amikor végzett egy képpel a gép, akkor hatalmas villanás és a szemem láttára vágott szét egy fát a fasorból a villám! Természetesen hatalmas reccsenés a dörgés helyett! Jee csak épp kép nemlett belőle! Aztán átmentem az északi oldalra! Szintén katt és egy villám telibetalálta az egyik társasházat! Na mondom ez csak bennelesz! Hát benne is lett amit a bréking nyúzban láthattatok! ÁÁÁÁÁ Az év képe^^ Végül annyira elkezdett villámlani, hogy nem volt nehéz elkapni a villámokat! Végül lett egy olyan kép... ja... egy darabon volt 10 villám, egy egész horda!! :D Áhh! Meséljenek a képek! KattKattKatt! ^^