2010. augusztus 29., vasárnap

Fasten your Seatbelt

Öveket bekötni! A mai naptól már nemlesz ugyanolyan a világom mint ami eddig volt! Kezdődik a gólyatábor, azthiszem ismétlem az előző évi blogbejegyzésem miszerint viszlát nyugalom! Kezdődik az ősz, kezdődik a tanév - először a gólyatáborral majd a rövid reghéttel, warmuppolásokkal, heves/heveny bulizásokkal, majd végül amikor már az első zárthelyikre tanulunk. Akkor majd elmondhatjuk hogy under attack: valóban belecsöppentünk a félévbe és mindenki küzdhet a létért, illetve az aláírásokért! Hárman kerültünk egy szobába: voltaképp kicsit változott a helyzet! Jóbarátom került ide, plusz az előző szobatárs. Közben fel lett újítva a D épület - végignéztem ahogy építik, valószínűleg akik idejönnek, egy csodás épületet fognak látni. A kollégiumunk bírja az igénybevételt, rengeteget írtam már róla, hogy mekkora kényelem lakozik benne. Persze ezért harcolni kell jobbnál jobb jegyekkel! Én idén megharcoltam érte, utána már csak egy kis szerencse és jóság kellett hozzá! Az én esetemben úgytűnik hogy ez a félév ködbevész! Nemtudom mi várható: úgytűnik tanulás ötvöződik munkábajárással. Ez a kettő biztos! Remélem azért jól alakul mindegyikőnk sorsa! Azt kell mondjam hogy: csak előre elvtársak!! :D