2010. augusztus 5., csütörtök

Panoramio - Rab & Lopar

Nagy nehezen elkészültem néhány horvátországi képpel! Panoramiora töltöttem fel őket - tessék megnézni! Némelyikük HDR -másik része közönséges mezei kép.


Itt a horvát hegyek egy része látható! Ezt a lopari strandról készítettem! Sokkal látványosabb, mintha csak egy víztükör lenne ott!



Itt a Rab város falai láthatóak a mélykék éggel és a tengerrel! Lent a parton kis rendezvény zajlik!




Az egyik toronyból lefényképeztem a félszigeten elterülő Rab történelmi városrészét! Ezt egyszer megálmodtam szóval valahogy dejavu érzésem volt! :O


Rab város másik része - üdülők, bóják - áhh. Nagyontengerfeeling! (Y)






Ezért a kilátásért megmásztunk egy 45°-os meredekségű 300 méter magas dombot... és kibírta a Converse cipő! :D A látvány viszont felülmúlt mindent!


Kreált panoramkép! Baloldalt a homokos partjával Lopar városka látható! Azon a strandon kempeltünk mi is! *-*

Az Agave növény életében csak egyszer virágzik. De akkor nagyon! Ez a virágzat kb 4-4,5 méter magas volt! És irtó büdös! :D



Panorámakép a kompos öbölről - nagyon topos volt!


Zápor a tengeren! A feláramlás jobboldalt megy be azon a sötét alapon - a leáramlásban van a csapadék - ahogy a csapifüggöny is mutatja a jelenétét! :DDDD


Ezt a képet brutál esőben készítettem. Tényleg nagyon szakadt ott helyben! Távol viszont nem, sőt a tenger visszaverte a nap fényét - ezért most alulról látni a záporfényt! Nomeg ezerrel fújt a szél! :O

Hamarosan jelentkezek élménybeszámolóval is! További szép napot! Jó éjszakát! :D