2011. január 2., vasárnap

Aloha 2010

Mégegy év! Viszlát 2010! Nagyon irály szilveszterrel zártam egy különös évet!

Visszagondolva: újévkezdés Toponáron, szakadó esőben és +10°C-ban + industrial fülpiercinggel! :D Volt jókora ónosesőnk recsegő gyeppel! Egy különös, de sikeres téli vizsgaidőszak! Volt izgi agrokémiás hajsza! Volt két Pécsisörház buli, de akkora, hogy azt nem lehetett felülmúlni! xD Felléptünk a Gazdászbálon! Talán a legszebb fellépésünk egyike volt! Nomeg amilyen banzáj utánajött! Fényképeztem egy olyan légköroptikai jelenséget, aminek később hatalmas sikere lett! Egy csomó külföldi tudományos weboldalon megjelent, később az ORIGO.Hu-n is ami után aztán felkapták a figyelmet a helyi újságok! :) Végül lassan kitavaszodott! Volt egy csomó jó bexibuli! Voltunk a Tuningautókiálltáson Budapesten! *-* Jött a diáknapok, ami nekem sajnos szar volt! (N). Jött a május, a regattával - ott fotóztam először egy hatalmas 400mm-es teleobjektívvel, meg ott áztunk halomra! :D Aztán jött a Sárgulás a Jolival... két nap után úgy nézett ki a város mintha háború lett volna. Végül Pünkösdkor meglepetés - kijöttek hozzám a TV-sek egy interjúra! ( a kép és az állomás miatt) A tavaszi vizsgaidőszak szintén sikeres volt: mégjobb átlaggal! Elkészült életem első tetoválása, aztán következett egy nyár! Nyár! Mi jut erről eszembe? Hát ezek: McDonalds, vonatozás, Tapolca, Balaton Sound, Pendulum, Ágfalva, Sopronkemp, szőlő, Keszthelyi parti bulik, Magyar tenger, korahajnali fagyos kelések, Horvátország, Lopar, homokos tengerpart, eső, eső, eső :D Végül a nyár talán életem legjobb, legmozgalmasabb nyara volt! Jött az ősz, ami viszont eléggé problémás volt... Gólyatábor!!! Úgy elmosta az eső mint a szar, ráadásul volt aki elbaszta szóval... Viszlát McDonalds munka azzal a bolond vezetővel együtt! Viszlát nyugalom... szobatársaimmal együtt estünk a gödörbe! :S Eléggé balhés volt az ősz, végül aztán angolosan kellett távoznom a téliszünetbe. :D Jött a Karácsony ami nyugodtan, jól megtervezetten telt, a Szilvesztert meg mondanom sem kell! :DDD

Összefoglalva egy igen pörgős, és (részben) sikeres év volt. Sikerült előre jutni! Vizsgák meglettek, a cél közelebb került! Lettek új barátok, új ismerősök. Sajnos komoly kapcsolat terén teljes a kudarc... de nem az én hibámból szerencsére. Sokat változtam külsőleg. Belsőleg?: Okosabb lettem az év alatt, sokmindenre rájöttem, vagy rávezettek a barátok! (:

Újévi előrék: Remélhetőleg végzek az egyetemmel, azaz 2011 a nagy megmérettetés éve lesz! Várhatóan gyakorlaton leszek, majd áprilisban Sárgulás (Ballagás.) de utána még egy őszi félév, egy finálé! Remélhetőleg sok problémát megtudok oldani, de úgyis lesznek újak! Mert ez az élet rendje! (:

Az új évben remélhetőleg erre "k.i.sz." ügy végére
is felkerül a pont, és végleg megszűnik ez a fajta probléma! Legalábbis teszek róla minden erőmmel, az tuti! -Annak megszűnésével megszűnnek majd a hétvégi gyomoridegek, az átvirrasztott fájdalmas éjszakák, a szenvedés, miegymás. Gyakorlatilag minden olyan probléma ami visszafogott az előretörésben!

Hát erről ennyit! :D Welcome 2011!*