2011. január 17., hétfő

Morning after DarK

Valami hihetetlen jó nap volt ez a mai! Szinte minden tökéletes volt! Így eltalálni a jóidőt! Megvolt az első tavaszias találka, egy tonnányi többhavi üzenetváltás után! Elékezett az idő hogy Gizmoo*-*-t élőben is lássam! :D Reggel már verőfényes napsütés volt, bár csípős hideggel! De ugye modern buszon utaztam! (Y) Végül háromnegyed 10re Pécsen voltam. Aztán találkozásra egycsapásra happy volt minden! Irány Árkád(ia) :D MEgettem életem elős Burger King-es sajtburgerét... hogy miért azt? Mert az volt közel! :D Bocsi McDonalds! Ne aggódj akkoris te vagy a legjobb! Nyamm! :D Egy Árkádkemp után irány fel a Pécsi szabadságszoborhoz ahol páratlan látvány tárult elénk! Amit eddig csak égfigyelő kamerákon láttam, azt most élőben! A látótávolság 10 km legalább! Igaz volt a levegőben némi pára, de nem volt zavaró! Sőt talán enyhe szmog is jelentkezett mert a kertváros tömbházai kilátszóttak a misztrétegből! Viszont a nap úgy sütött, hogy "pólósidő" volt. Le a kabáttal, dirr ki a nap elé. Komolyan mondom az embert feldobja a sunshine. Főleg a tavasz első sugarai. Pedig most jön a tél, de úgytűnik a tavaszt korán kezdjük! Némi fotó, és egyensúly után irány lefele - irány a Széchenyi téri Mcdonalds, ahol az éhségünket csillapítottuk! Eléggé VIP hely jutott nekünk! *-* mmm mekkorát kajáltam ott! ááá :D És milyen jó társasággal! :D Vágül kaja után elmentünk sétálni - főtérkemp - lenéztünk a dombról a Bazilika előtt! Nagyon feeling volt! Végül elmentünk - megnéztük a nagytemplomot! (Y) Biglike! amit csak képeken láttam - most és először életemben, élőben, és közel sem gondoltam volna, hogy ekkora bazinagy épületek! Aztán gó egy bástyához - ahol ráláttunk a hatalmas toronyházra! Tényleg hatalmas volt. Uralja az egész várost! Szinte bárhonnan látható! Aztaa, de jó volt naplementében! (Y) Végül késő délután felpattantam a buszra, aztán gó hóm! :D Azzal a tudattal jöttem haza, hogy még mindig vannak normális embereke a világon! Meg kell hagyni, többször kívántam azt, hogy ne legyen vége ennek a napnak! *-* THIS IS THE MORNIG,...AFTER DARK!