2011. január 1., szombat

Barbra Streisand

Kómás délután, tűzijátékdarabok, üvegek, konfettik mindenhol. Egy deka autó sem megy errefelé. Mindenki punnyad. - Lehetne ez egy átlagos nap... de nem! Ugyanis ÚJÉV van! Welcome 2011!!! Meg kell hagyni! Egetverető bulival zártuk 2010-et! Tegnap már eldöntöttem: Lehet akármilyen niterise, meg akármilyen városi bulájj! Nemérdekel! Irány a Microcenter! :D Itthon, rengeteg ismerőssel! Egyébbként meglepetés is lett! Vendégek! :)) Vendégeket vártam! Eljött hozzám Sipi, Tibi, Zsolti! Kezdetben garázswarmupp unokatesómmal, aztán csörgött a teló, megjöttek a srácok is! Na akkor igyunk a Homeban, végül ez már fél 12kor volt, szóval hopp! Ideje lemenni a Mikróba, mert bucsúztatjuk az évet! :D Lemenni? Nade hogy? :D égő római gyertyával - kocsiban! XD Csak úgy harsogott a Zsolti verdája, a fél utcában hallani lehetett a Rise.fm zenéjét! :D Végül éjfélkor volt kültéri zenénk szintén Zsoltinak köszönhetően! És volt szabadtéri tűzijáték! (Y) Jeah! Találkoztam a szokásos jóarcokkal! :D Lettek új ismerősök is! :D Azthiszem életem eddigi legjobb szilvesztere volt! :D Főleg azértis, mert fél 6kor indultunk haza, mert jó volt ottmaradni!! A ház előtt reggel még teáztunk egyet! Meg ellőtük a maradék tűzit! Aztán irány fürdés... még egy érv a jó buli mellett, hogy utána elaludtam a kádban, és arra ébredtem fel, hogy hideg a víz! :D Fekvés valamikor 8 órakor, kelés délután 15 órakor! :D Topon volt a buli... hohoó és még ott az Utószilveszter: 8.án! :D Feels so goood! ÁÁÁ :D

Jövőre meg hozok egy bombardát! :D

Ez kellene ide!!! Azthiszem kezdhetnénk az újévet rengeteg betört ablakkal, tűzoltással! :DD

Természetesen készültek képek! Jó sok! Győztem válogatni! :DD A webalbum két oldalas! Szóval tessék lapozni (is) :DDD

B.Ú.É.K :D