2010. október 20., szerda

Bexihigh

Huhúú. Ébresztőő! Reggeli atomkómás géptan II. rohadtbüdös füstös ruha - gyakorlatilag mindjárt kidobom a taccsot a bűztől. A szememet csípi a köd. Minden bajom van. Pedig egy deka alkoholt nemittam tegnap. Tegnap? Igen Bexi volt. Kezdem azzal, hogy 1 óráig aludtam, aztán akkor mentem le fotózni. Elég volt beérni és menni egy kört máris akkora partihangulatom volt mint még soha. Úgylátom lusta vagyok lemászni azért hogy bemenjek, utána már röpül az idő, de közben... kellene rendezni egy ágy alatti bulit vagy nemis tudom! :D Bementem - röpke 10 perc és Back N Forth következett. Na ott el volt döntve a buli hangulata!: Király! Végül kb. 150en voltunk ami egész jó tömöttséget jelent. Nagyon frankó képek készültek. Meg az egész hangulat is topon volt. Megérte bőven lemenni. Nomeg amennnyit hülyéskedtünk. :D
Aznapi nyerőzene! (Y) I Love My City (8)