2010. október 13., szerda

Lolita's Medicine

Szegény régi törött telefon után egy vadiúj csillogó -ezüst-kék-fehér Nokia 5530 Xpress zenetelefon vette át a velem járó nehéz élet terhét. Jó öreg Miss barát hozta fel és nyújtotta át a szépséget egy király dobozban.! Azthiszem a gépezet minden igényt kielégít! WLANtól elkezdve a rajzolós szövegbevitelen át a vakuig minden van benne. Persze ez alapfelszereltség a mai nap. De nekem attól függetlenül tetszik! Maga a készülék eleje szinte teljesen az érintőképrenyő: kényelmes fogni, kicsit csillapítottam hogy ne egyen sokat stb. Billentyűzár klafa, fényképezés sötétben kicsit rozsos de nemgond, nem egy EOS! :D WIFIt még nempróbáltam, a 0.facebook megy rajta ingyenesen. Videó folyékony, bár nem nagy látószögű. Tegnap rendeltem meg, ma már ittvolt a koliban. Zene?? Xpress! Csak úgy harsog. Persze közepes hangerővel csörög, meg fogom hallani! A füles meg olyan hogy külvilág CSÁ! Felbontás után lestem, hogy van benne microsd kártya! Méghozz NÉGY gigás! O.o miaszösz??? :D Persze adatkábelt nemadtak hozzá! :D:D:D xD Bizony 50 kerek Mátyást kellett kipengetnem érte, vagyis egy komplett hónapos műszakot. DE!!!Szerintem ezért a kis csodáért megérte dolgozni. Ha valaki aztmondja, hogy a pénz nem boldogít... akkor az HAZUDIK! Mert engem igen boldoggá tett ez a szépség! Nemcsak egy telefon baaz, hanem ékszer! is!!! Igaz a régit nem kellett volna széttörni, sajnálom, de akkor nagyon elszaladt velem a ló. De meglehet javíttatni elvileg, szerintem megis javíttatom aztán jólesz a szülőknek! :)

*Who need personal computer anyway ~



Háttérképnek ment neki egy saját kép a nevemmel dedikálva! :D