2010. október 1., péntek

Quit

Október elseje van... nemgondoltam volna, hogy a szerdai szuper nap után ilyet kell majd vésnem. De mégis... a szerdai nap is elég gáz volt mert az egész napot "ellógtam" az egyetemről: egésznap órám volt... győztem kimagyarázni magamat... társastánc duplaszívás - lófaszt nemtudok és mindjárt itt a fellépés... jó nagyot szívtam. Tegnapinappal betelt a pohár... a telefonbeszélgetés az étteremvezetővel kb. odáig fajult, hogy mikor letette, én úgy földhözbasztam az ideg miatt azt a szerencsétlen telót hogy húszmillió darabra tört... azthiszem kijött rajtam az hónapok óta halmozódó feszültség. Ha nemtudok menni dolgozni akkor nemtudok... konferencia van ma, nekem meg a részvétel az első :@ elvileg ez diákszövetkezet, én döntöm el, hogy mikor megyek dolgozni és mikor nem... de úgytűnik eldönttötte helyettem az étteremvezető!!! majd megzsarolt azzal, ha nemmegyek akkor 4000Ft mínusz! De én mondtam hogy nemtudok de ezekszerint ez nemműködik. Szerdán sikerült rázsarolnia hogy KELL mennem! de akkor szóltam hogy ez nem rendszer... aztán ma meg mennem kellett volna délelőttre MIKOR NEMJÓ!!! Nemtudok menni... szóltam... mégis -4000Ftomba kerül ez... ha valakit elbasz az autó, annak is négyezer mínusz??? és esetleg ha koporsóban feküdnék.. vagy a belem lógna ki a kurva élet bassza meg akkoris NÉGYEZER MÍNUSZ LENNE??? ez a hála amiért szoptam egész szerdán a hiányzások miatt... ??? // estére lenyugodtam, ugyanis fogadásra kellett mennem fényképezni ahol legalább ehettem valamit ingyen... sőt aludtam az egészre egyet! Most nekem kurvára mindegy, hogy nemtudom megvenni a terás vinyót a fizetésemből... vagy nemtudok új kabátot venni, mikor ottvan a régi, azt semmi baja sincs. Kurvára nemszámít! Jó volt a munkatársakkal, és igen irigylésre méltó munkahely, dreamwork. De én úgygondolom, hogy az étteremvezetővel való összeférhetetlenség miatt KILÉPEK!!! - A munkatársak és a managerek nem tehetnek erről! Egyedül az ÉTTEREMVEZETŐ nem bírt a vérével tegnap este. Pont engem kell baszogatnia mikor nekem tetszett legjobban a munka. Kibaszott magyar metalitás. Van egy kiemelkedő ember, azt rögtön le kell fejezni! FUCK OFF! Nekem abszolút nincs szükségem a plusz idegre... ittvan az egyetem és a tanulás, nemfogok a vizsgák mellett még amiatt is idegeskedni, hogy mikor vonogatnak le amiatt mert nemtudok bemenni a tanulmányaim miatt dolgozni. Befejeztem. Ezután baszhatja minden diákmeló, kiafaszt érdekel... Majd egyetem után nekiállok dolgozni. Másél év... addig talán eldöcög velem valahogy a vonat. Lelkiismeretfurdalásom kurvára nincs. UI: ja igen telón nehívjatok, felesleges... mert egy darabig nemfogok újat venni... terveztem, de leszarom... kell a fasznak. ha valaki akar, akkor neten úgyis elér. ^^ Ennyi kész csá!!!