2011. március 19., szombat

Cityville fun

Cityville! Anno egyik jóbarátom megmutatta ezt a játékot, aztán egy hónapra rá kíváncsiságból beregeltem, és elkezdtem vele játszani! Végül látta, hogy nagyon durván török felfelé, akkor mondta, hogy soha nem érem majd utol őt! Aztán végülis bekövetkezett a dolog, hogy leköröztem elég szépen! :D De amit én kaptam tőle tegnap este! Ihajj! Szakadtam a röhögéstől! Természetesen a jóbarátom nevét nem fedem fel! ^^ De az üzenetváltás tetszett, nagyon tetszett! :D Aranyos volt na!

Szemelvények msnről:
xxxxxx: LEBUKTÁL BAZD MEG!!! :D
xxxxxx: KIS ROHADÉKKKK!!!!!!!!!
xxxxxx: Tudtam.hogy ennyi Ismerősöd nem lehet
xxxxxx: csak ha kamu brenkóba felveszed őket! :D
Rafeee: milyen kamu brenkó?
xxxxxx: Az hogy olyan embereket veszel fel a City Ville miatt
xxxxxx: akiket nem Is Ismersz! :D
Rafeee: na áljunk meg
Rafeee: SENKIT nem vettem fel azért :D
Rafeee: ők vettek fel
Rafeee: én meg beraktam őket egy Cityville csoportba
xxxxxx: PERSZE! :D
xxxxxx: mész TE A PICSÁÁÁÁÁÁÁÁBBBBBBAAAAAAAAA!!! :D
...
xxxxxx: mert ezt megnyertem
xxxxxx: te meg csaltál
Rafeee: ááá nem, csak már kilométerekre elhúztam tőled
Rafeee: te nemnyertél semmit
xxxxxx: CSALTÁL!!!
xxxxxx: CSALÁSSAL MEG VALAMIT MEGNYERNi...
Rafeee: csak én nyertem hogy mégis nekem lett igazam
Rafeee: persze csalt a faszom :D
xxxxxx: HÁT ENNYIT RÓLAD!!! :D
xxxxxx: ENNYI
Rafeee: nem csalt itt senki ^^
xxxxxxx: De hogy nem :D
xxxxxx: görény módon :D
Rafeee: jajmár az irigységtől nemtudsz mit mondani :D
...
xxxxxx: CSALTÁL
Rafeee: attól még énleszek előrébb
xxxxxx: GECI VAGY
Rafeee: azt tudom hogy szar neked, hogy visszanyalt a fagyi :D

Nomeg jöttek a bejegyzések SZÁZAI (tényleg) a fb. profilomra! Célja a floodolás volt. Az egyikre válaszoltam! A többit töröltem, de szinte mindenhová ömlöttek! Szintén szakadtam a röhögéstől, és csak úgy finoman jegyeztem meg, hogy mégegy és megy a tiltás. Ugye ha én tiltok valakit, akkor azt általában az életben nem veszem vissza, ezt a jóbarátom is tudja, és így egyből elnyugodott! Reggel azért ellenőrzésként visszanéztem a dolgokat, és tényleg nemjött több bejegyzés! ^^

Ez a bejegyzés ment fb.ra! (és még százszor!)

XXXXXX - Rafeee
" Kedves és cseppet sem arrogáns " ismerősöm révén, ÉN IS gyűjtöm a City Ville ismerősöket! Aki " csak " City Ville ismerőse Rafinak, az engem is nyugodtan jelöljön be! Előre is köszi!
-hozzászólások:
Rafeee: hisztihiszti! :D
XXXXXX: CSALÓ!!!!
Rafeee: printscreen! :D
XXXXXX: CSALÓ!
Rafeee: hisztihiszti xDDDDDDD
XXXXXX: CSALÓ GECI! De inkább leszek " hisztis " ami szerinted vagyok, mint 1 CSALÓ!
Rafeee: abszolút nemszámít csalásnak, hogy azért bejelöltek ismerősnek, hogy a szomszédok legyenek! :D

Azóta ő már kitörölte a profiljáról, én azért rajtahagytam az enyémen! Legyen min mosolyogni!

Komolyan mondom, mi a faszért kell így csapni a hepajt egy játékért?! Nem azért van, hogy az ember élvezze? :DD Én élvezem, élveztem akkor amikor elkezdtem, és élvezem mostis! És ehhez még hajnali 4 órai fekvés, és délután kettőkor kelés sem kell! :))

Van sacc 10 ember, aki felvett azért, hogy cityville-ben szomszédom legyen! Én beraktam őket külön csoportba, és ők azért elég aktívak! Sőt fele társaság jóval előrébb van mint én, mégsem hisztizek! :D Ez szerintem nem csalás! Talán még akkor kicsit unfair lett volna a dolog, ha én veszem fel őket, de nem...

Végezetül meg egy kép a metropolisról, csak hogy jólegyen!

Aloha! :)))