2011. március 11., péntek

Tarzan boy

Bár eléggé elkéstem, de egyszerűen nem volt időm írni a csütörtök esti nagyszerű felezőbálról. hmm! 400. bejegyzésnek ez nem is rossz! Cím? Baltimora-Tarzan boy? Ismerős? Nem? Ott a zsátubé' írd be! :D Nagyságrendekkel jobban éreztem magamat az idein, mint az előzőn, pedig az az enyém volt. De mégis! Kezdetben jött a szokásos megnyitó, és a vacsora. De ott is már sokat beszélgettünk ismerősökkel! Aztán felmentem egy kicsit pihenni, végül mikor leértem, már javában állt a bál! Érdekesmód nem csak mulatós zenék szóltak! Azok annyira nem jönnek be! Hanem ilyen újabbak, nem mulatós micsodák. Például amikor a Péterfy Bori... Gary Jules... Kispál és a Borz... végigment! Na utána azthiszem nekem már GG. volt! Gary Jules - Mad Wolrd volt talán a legfrankóbb! Nagyon jó volt Enivel táncolni arra! ^^ Aztán valamikor kettő fele a rendszer úgydöntött, hogy hoppá... nincs több pezsgőinput, jött a warn. Úgyéreztem fel kell kíséretnem magamat a szobába! Na az sem egy akármilyen kíséret volt arWW ^^ Meg kell hagyni odatette a bál alaposan! Remélem a Sárgulási bál is ilyen jó lesz!

Bál volt bazz, de ütött rendesen!!