2011. március 27., vasárnap

II. Carstyling.hu Tuningshow

Két dolog a férfi nagy álma: a verda és a nők! Kellemes március 26.án ellátogattunk egy csodavilágba! Egy olyan világba amit úgy hívnak hogy a Carstyling.hu Tuningshow!*-*

Kijött a tavasz, felbőgnek a motorok! Nincs sár! Előkerülnek az autócsodák! Egy évvel ezelőtt is voltunk ezen a "fesztiválon"! Idén is elmentünk! Mert az előző is nagyon frankó volt! De az idei! Áhh! Reggel indultunk, még a jó öreg Zöldvillámmal csatlakoztam, majd nyomás fel Budapestre! Féluton megálltunk nyújtózkodni egyet! A legközelebbi kiszállás már az Arena Plaza-ban volt, ahol egy kis gyorséttermi kaja űzte el az éhséget! Majd irány tovább, és találtunk parkolóhelyet ugyanott, ahol előző évben tettük le az autót! Na irány Hungexpó! Beérve már hallatszott a dübörgés! Először a driftversenyt néztük meg, majd a kültéri tuningautókat - tartottunk attól, hogy esetleg egy hidegfronti záporban jól megázhatunk később! Végül irány a nagyterem! Kb. 5 órába telt mire végigjártuk az egészet! De szépen lassan ám!!! Nem siettünk sehova! Idén egy kicsit jobban előkészültem, több képet csináltam - jobban izzítottam a nagygépet! :))) Olyan sok volt a látvány, hogy még aznap éjjel sem tudtuk feldolgozni... no meg ma... ma sem azthiszem! De ezzel nem csak én vagyok így ahogy hallom! ^^ Végül már sötétedéskor értünk ki, aztán irány Ricsihez, egy elegáns budapesti lakásba! Kellemes esti beszélgetés... majd egy Nyugati téri Gyros??? Miért ne? Végül valamikor éjfél körül indultunk hazafelé, de még akkoris hatalmas volt a nyüzsgés abban a hatalmas városban! Az autópályán már féreglyukba kerültünk! Hirtelen egy órával több lett! Időátállítás 2-ről 3ra! De valahogy az időjárás is megváltozott! Budapesten szép napos idő! Itthon meg szakadó eső! Vicces volt kicsit! Na de eleget írtam!

Fotóalbum! Érdemes lejátszással végignézni!



Soroztam néhány képet a 300valahány közül! Katt a nagy méretért!

Az autócsodák:


Gyönyörű lányok a gyönyörű verdákkal:


Gyönyörű lányok közelről! :)))


Tegnap csak ezt mondtam hangosan: EZ AZ ÉN NAPOM! ^^