2011. március 31., csütörtök

SpringYard

Kijött a jóidő! Úgy megsütött a nap, hogy le is égtem szerdán! Ebben a jóidőben felgyorsul minden - egycsapásra bezöldülnek a fák... akkora vadgesztenyefa rügyek vannak, mint egy kanári! xD€ Természetesen a gyakorlati helyen is megy a munka ezerrel! Maradék metszés, ültetés, öntözés miegymás! Nagyon frankó napok voltka meg kell hagyni! Sokszor kellett mennem ide-oda. Be az A-ba stb. Talentumra készülni miegymás... de amikor tudtam akkor bementem! A tegnapi jóidős, jómunkás napozós folyamatnak egy esti baleset vetett véget, mikor a nyitott metszőollót leejtettem... az meg beleállt a nagylábujjamba! Még most is sántítok tőle! Reggel meg esélytelen volt a lábraállás! :( Hát ezvan... de nemcsak én szenvedtem aznap harci sérülést! Gyakorlatos társam úgystzintén kapott egy bútoros headshotot! O.o Nocsak... Na következzenek képek! ^^

Melegágyak műszakban:

Lemosó permetezés - kis dzsoni három sort beterít:

Közelebbről!

Üdvegház készenlétben! Belső hőmérséklet: 30°C

MusKakátlik erdeje!