2011. augusztus 28., vasárnap

ÁCSE

ÁCSE!! Övéjj megvolt aViviera Beach Bulektábor Warmupp party! Valójában HÖK Csapatépítő tréningre jöttem - hogy megörökítsem az egészet! Délelőtt folyamán tanácsülés volt, délután leugrottam Mr. Pixelhez, hogy "tisztázzuk az ügyeket"! xD Végül feldobta, hogy este gó Viviera Beach... Nah frankó, de előtte lehoztam a verdát, és két Fiesta egymás mellett... A FLoTTa! Olyan volt mint a JingJang! Feldobta a napot! Estefele gó bevásárolni egy kis innivalót! Végül a szobában kezdődött a warmupp - "Brániac" borfelbontással, majd "szúnyog kicked by console-al"! xD Melyik állat bontja fel a bort a falhoz csapkodva, vagy épp keni el a szúnyogot a falon! Ezek is csak mi lehetünk! ÚRISTN! Végül előjött a régi reklámos szar az Ace... ÁCSE!!! Ez lett az este szlogenje! Nameg a Party enábled - kezdjünk bulizni! Végül ilyen beszólások hogy: "rafi az a villám belédvág! Igen az a villámMcKúr! xD" Odaérve a Viviérához... néztem nagyot! Nagyon ácse volt a buli! Lazán voltak 500-an, ha nem többen! Bementünk, aztán majdnem szétszedtek az emberek! Ment a partyfotózás rendesen! Villogtak a vakuk, és folyamatosan csináltuk a képeket! Főleg nagyon frankó volt mikor kiabáltuk egymásnak jó távolról, hogy: ÁCSE!!! xD Voltak érdekes emberek amúgy! Talán az egyik dúrva az a lány volt, aki fel akarta hívni Petit, aztán nemlátta a telót, végül odaadta Petinek. Mi volt írva a kijelzőre? PUK-KÓD: xD :ASD A másik durva az az angliai csaj volt aki annyira be volt rúgva, hogy akkorát esett a Viviéra lambéria falának, hogy az majdnem átszakadt! Mondjuk a szemüvegszerzés sem volt piskóta! Nameg olyan éhes voltam, hogy majdnem megrágcsáltam a "2000-es Pájó" sarkát! xD Szabad téren kuuurvahideg volt! Djpult mögött DJ Droiddal szívattuk az embereket, jóól tarkónfújni őket amikor gyanútlanul a füstgép elé mennek! :D Volt olyan, hogy megállítottak: gyerek, te tisztak kiköpött Skrillex vagy! xD Neee! Aztán eljött a hajnali !!!!444NÉGY - végül mégiscsak 5kor keveredtünk haza 800 partifotóval, meg valójában menni is alig tudtunk! xD Visszaérve a napsihoz, aztán megint érdekes dologba botlottunk! Szanaszét újságok, egy kulcs... meg egy vécékefe... meg mi a szöszt keres egy hirdetőtábla a lépcsőn? O.o Valójában soha nem fogjuk megtudni a választ rá! Ez a buli csillagos ötös volt! Méltó nyárzárás, illetve gólyatáborkezdés, vagy épp befejezés! Mindenesetre fotós brigád egy szobában! Hajrá nagy gőzerővel! MAXIMUM SZÉTCSAPÁS KÖNYÖRTELENSÉGIG!!!! (csakis azért mert láttam az órarendet, és hát... kicsit megijedtem! :-))

Tudom, egy állat vagyok! Melyik állat csinál rajtam kívül egy buliban panorámafotót!? De itt ez volt a helyzet! ÁCSE volt a buli! Csak ENNYIEN voltak!

ÁCSE'