2011. augusztus 30., kedd

Return

Az utolsó nap a nyárból! Az ősz már érezteti hatását, de még tart a vénasszonyok nyara! Inkább klasszis augusztus van, meleg nappalokkal és hűvös éjszakákkal! DivatFacebookon már mennek a szövegek, hogy egy nap és suli, vége a nyárnak stb. Nos szerintem a nyár arra volt, hogy nyaraZZunk! Én megtettem, és meg kell hagyni DINAMIT volt ez a nyár! Nem sajnálom, hogy vége, mert olyan pörgős volt, hogy bőven úgyérzem - jól telt! Megérte na! Utolsó félév előtt állok, a finálé, a végső csata, amely eldönti a jövőm sorsát, és egyben ezt a 7 éve tartó "háború" menetét is kérdésessé teszi! Kertészmérnök szak, utolsó 7. félév! Eddig 100%-ra teljesítve! Minden vizsga megvan, gyakorlat megvan! Beiratkozás stimm! Tantárgyak felvéve! Már csak az elszántság hiányzik amiből nincs hiány! Jobban várom már az előadásokat mint valaha! A bulik ráérnek majd diploma után is, most a diplóóm a fontos! Ha sikerül, akkor a tudás hatalmas kerül a kezembe, igaz az egy darab papír, de megdolgoztam érte kemény féléveken keresztül, tűzön, vízen át! Csak rajtam áll, hogy bukás, vagy életbenmaradás! Egy nap és gólyatábor, ahova megint megyek, most utolsó alkalommal, maximum fináléval, és nem akármilyen return-el! Mindesetre a gondolat bennemvan: csak óvatosan a bulival! :D De ha olyan lesz mint a Viviéra warmupp, amire nagy esélyt látok, akkor azthiszem megvan az adag a diplomaosztóbuliig! :D

Ha a nyarat nézzük, én a környezettek - balatonozás - esti villámparádéval kezdeném ami május 27.én volt! Fotózás terén: azon a napon több villámot fotóztam mint eddig egész életemben. Voltunk gymkhana-n, voltunk számtalan mikrobulin, akkor a P21-ben "OnlyGirl". Aztán sikeresen készítettünk Petivel és Milánnal képeket az év Holdfogyatkozásáról - képem megjelent a Hirek.csillagaszta.hu-n, meg a Meteor Szeptemberi újságában - de ami a legjobb, hatalmas kiruccanás volt! :D Volt egy MKR- ahol szintúgy villámdömping került képre... sőt talán túl sok volt! Rengeteg zivatart sikerült megörökíteni, és közben jött az Ágfalva Dayz Misivel, aztán egy komplett bulit hétvége Bossal és Sipivel! Kijött a KaposTV- majd végül a Tényekben is szerepeltem! =) Volt kér ordenálé mikróbuli, na az olyan volt mint valami pusztító forgószél. :D Sikerült Perzeidákat észlelni totál holdfény mellett! Jöttek a vulkáni naplementék, és vele a ismételt Balatonizálások... Fonyód, Boglárinapok, Fonyód, megint Boglár... frankó! Majd végül a nyárzáró Viviéra buli és most itt tartunk! :)

Az előző két nyár sem volt rossz! De ez... visz mindent!