2011. augusztus 20., szombat

Egy kis cityville

Biztos ismeritek ezt a facebookos Zynga játékot. Sacc húszmillió ember játszik vele a világon! Tehát kétmagyarországnyi lakos! :D Nagy nyári hajrában egy kicsit el lett hanyagolva! de azért ránézek naponta többször mert ráérek! Valamikor decemberben lesz majd egy éves, nemtudom! Iszonyatosan belassítja a gépet, nem is csodálom! Ekkora metropolisz is csak nekem van! Nagyobbat még nem láttam valaha! Pedig van, de azok esztétikailag szarok, iparszerűen be vannak rakva az épületek, nulla városias hangulattal! Én megpróbáltam érzékeltetni, hogy milyen is egy igazi város és sikerült! Igaza van a gémnek, hogy építsd fel álmaid városát, hát én megtettem, de kissé szűk a hely! :) Katt a képekre!

Ez az Ikszpé (XP) termelő övezet! Igazából egy kertvárosnak néz ki!

Elkészült a Sailboat hotel másnéven Burj Al Rafeee! ^^ :)))


Lehet menni nyaralni! ;-)


A metropolisz! Nemcsoda, ha lassul a gép!