2011. augusztus 6., szombat

Meteor

Szép egy este volt a tegnapi! Laza kemp a szobában, azaz nyárnak minden percét kiélvezni! Ment az UT Instagib CTF... csak lazán... másik gép zúgott az msntől jólvan! Végül bazinagy villanásokra lettem figyelmes! Ááá biztos csak egy mentőautó ment el a ház előtt... nade nem volt hangja... akkor az nem lehet! Lehet, hogy a közelben garázdálkodik egy egycellás zivatar?? Nézem a radart... semmi! Nah akkor lehet hogy a szomszéd hegeszt! Szokott még estébe nyúlóan is! Tényleg úgy tűnik mintha villámlana! Viszont rámírtak többen is, hogy nem-e láttam a hullócsillagot! Sőt többen rögtön beírták, hogy robbanást is hallottak! Akkor már beugrott, hogy bolida volt, sőt nem kis meteoritdarab zuhanhatott le!

A második amit tettem, hogy megnéztem a NAE weboldalát, és ott írták, hogy mi a helyzet, ráadásul a meteorfigyelő kamerájuk is rögzítette a hullócsillagot!

Kimentem, fényképeztem néhány hosszúexpós felvételt, hátha a felhője még látszik, de sajnos nem látszódott belőle semmi!

Aznap este még sarki fényt is vártunk! KPIndex a 8-ason - majdhogynem szétszakította a grafikont! Németország élvezte a fényt! Aloaoppá! Nem kellett sok, hogy nálunk is legyen! Végül inkább álmodtam vele, minthogy láttam volna, de frankó izgis kis éjszakázás volt!
:)