2011. augusztus 27., szombat

Balatonos vulkánia

2011. augusztus 24 és 25.-e emlékezetes nap volt! Egyrész olyanokat fürödtünk a Balatonban mint előző év nyáron egyszer sem! Másrészt amiért érdekes volt ez a két nap, az a nabroi vulkáni anyag által létrejött naplementék! Kezdeném az első nappal a fonyódi naplementével amit gyanítottam, hogy látványos lesz mert furcsán sávozott volt az ég alja a naplemente után! Később a srácokkal gyalogoltunk a sétányon mikor megláttam a hatalmas krepuszkuláris sugarakat! Csehországban viharok tomboltak és azoknak a megnyúlt árnyéksávjaik okozták a látványt! Amint megláttam a jelenséget! Cucc oda srácoknak, és irány a Balaton! Fényképezőgéppel!!! 50 méterre a parttól már remek volt a látvány! A tanúhegyek felett hatalmas izzó aura amit teljesen szétvágtak a sugarak! Talán az idei nyár royal flush lapja volt ez a naplemente! Vitt mindent! Másnap Bogláron strandoltunk! Természetesen vártam a naplementét, biztos ütni fog! Hát nem tévedtem! Ismét megvolt az aura, de most még látványosabb volt a szaharai homok miatt! Először sápadság, aztán aura! Végül a szürkületi sugarak ismét előbukkantak egy szerényebb változatban! Végül legjobban a vöröslő sáv látszódott, de akkor már menekültünk a szúnyogok hada elől! Készült egy naplementés videó is! Kattints a képekre!

2011. augusztus 24.

2011.augusztus 25.


Naplemente Balatonboglárról!