2009. november 5., csütörtök

Failed...

Fos fos fos... miezahét??? ha nem fos? Tudnék panaszkodni bőven. Megint ez az irtózatos kibaszottsok óra. Hétfőn, a gyógynövénydrogbeszámolóm elvileg megvan. Gyakorlatilag meg azt írhatnak még rá, amit akarnak... Kedden nemvolt agrokémia gyak... senki nemszólt, hogy nemlesz. Azért felkellett feleslegesen kelnem. Viszont volt zöldségvetőmag beszámoló... igen talán sikerült volna, ha nemlátom azt hogy a ZH-m EGGYES!!! Sikerült felrobbannom rajta, majd hasonló jeggyel távozhattam a beszámolóról. így most énvagyok a csoport nyomorékja akinek egyedül nemlett meg... Karaj! xD Az esti bexibulira a véleményem: . A szél összehordta a sok szemetet. A magyar zene night nemvolt rossz, sok jó zene ment. De az álomhajóból ismét nemkértem! xD A képek miatti zaklatások, hát basszamegakurvaélet, azért kellett felébreszteni tegnap este, hogy azonnal, fel legyenek téve... Erre ma (csüti) este még mindig nincsenek fenn. Há jóvan elmúlt az idő. Most már feleslegesen nem pattogok, csak tegnap voltam bágyadt az álmosság miatt. A mainap... csütörtök... no cement. Reggel már szarul indult. Alig bírtam felkelni, nomeg semmit nemettem, azért hogy beérjek órára. Első órám éhgyomorral telt... Szőlőtermesztésen ki kellett menni a nyakig érő sárba telepíteni. Két sor volt, egyet meg is csináltunk faszán, de a másiknak nem álltunk neki, mert fél óra volt hátra és az nagyon kevés egy sorra... Jó akkor mindenki gó befele. Nos hát mondanom sem kell, lelettünk baszva, mert miazhogy nem folytattuk. De ha folytatjuk, akkor meg félkész lesz a munka, azzal meg csak a baj lett volna... Sikerült felbasznom pluszba az agyamat a vizsgaidőszakrövidítéssel... csak 3 vizsgát kell megcsinálnom egy héten... goodbye karácsonyi nyugalom. Meg mi a büdös retkes faszért kell februárba 1 hetes szünetet rakni??? Már mindenki suliba megy, tutifix, hogy nem fogok otthon kempelni... pfff. A másik amin robbantam. Ha én valakinek aztmondom, hogy nemtovábbadni a nyers képeket... akkor nemtovábbadni. Egyik (most már csak volt) jóbarátom természetesen nem tudott bírni a vérével... nézem az iwiw üzenőfalat... látom... új profilkép, a nőjénél, exnőjénél vagy miatökömnél. nézem jobban: ezek az uccsó buliképekből egy darab, ami se dedikálva sesemmi... Gyors utánnanézés alapján kiderült ki volt a tettes. Azok nyers képek voltak, volt közöttük olyanis amiből balhé származhat! Nem kicsit lettem dühös!!! Direkt megmondtam, hogy ne adja oda másoknak, MEGBÍZTAM benne erre... Itt volt elég! És még azthittem a jóbarátom... hát ebből bizony nálam CSÁ van! =/ Ezvan. Na pás!