2009. november 6., péntek

Nomore

Éjszaka sokat gondolkodtam... ez a partyfotózás, egy jókora történet, nos a története előző év október 7.-re nyúlik vissza. Akkor gondoltam, hogy itt az ideje hagyományt szakítani a sok rozsos szar képpel amik az egyetemi bulikon teremnek, és megmutassam, hogy mire is vagyok képes! Az első pár buli után már elsöprő volt a siker. Az új tónusszínvilág, és a tisztaság mindent felülmúlt az új géppel. Viszlát régi rozsos, tónustalan képek. Két kézzel kapkoddtak a képeimért. Természetesen mindegyik dedikált, a nevem egy csomó iwiw adatlapon megjelent. Ezeket a szép 1000pixeles képeket természetesen szabadon letölthetővé tettem. Elérési utat mindenkinek megadtam. Rengeteg buliról készítettem képet: Dred, Peat JR, Dj Luxy, Dj Lada, Delta, Eros vs Spigiboy, Dj Szatmári. És az idei év fináléja: Hamwai PG! Kezdetben egész jólment a fotózás, volt néhány alkalom mikor még hullafáradtan is lementem, mert megérte! Természetesen mint mindenhol, itt sem tetszett egypár embernek. Nomeg akit sikerrel leváltottam, azis elkezdte a balhét, a folyamatos piszkálódást. Ennek tetőpontja a múltkori balhé volt. Egy kemény reform amiből igazából én jöttem ki szarul... Bár lett fizetség, meg kicsit rendezettebb lett az ügy... folyamatos zaklatás alatt vagyok (ami régen nemvolt mert én voltam az, aki az egészet csinálta, akkor még rendezett volt az egész) Most szét lett osztva ez a képügy 3 emberre. És egyfolytában megy a zaklatás meg a problémák milliói. Felhozok példát: felébresztettek azért, hogy a képeket azonnal adjam át, mert fel kell tölteni őket az új (szerintem néhol hibás) weboldalra: meg is csináltam kottafáradtan. Erre harmadnapra sem lettk fennt a képek mert a másik fél szarakszik vele az előző fél állítása szerint. Ha rajtam múlt volna akkor másnap reggel fenntlettek volna a képek... Gyakorta hétvégén is zaklatva vagyok, megvan szabva, hogy hány képet csinálhatok, meg a végén shiftdel... Érdekes, hogy folyamatosan az diktál nekem, akit én régen úgy leváltottam a tónustalan képeivel mint a huzat. Most is jó fotózni, de az egész elvesztette a varázsát. Tudom, hogy esélytelen a képeivel a vetélytárs aki engem irányít. De mégis így, hogy folyton megy a piszkálódás... így nem olyan jó. Mindenesetre nem akarok megbántani senkit így van tippem, hogy mit fogok tenni, amiből mindenki jól fog kijönni, plusz a munkámba beletartozik... majd max tovább alszok órákon másnap...