2009. november 29., vasárnap

I have a...

... bad feelings about this !!! Na most frankóság van... naagyon boldog vagyok. Reggeld ding... beütött: Hogy a túróba megyek én DJ Ludmillára, ha azutáni héten három kollokviumom lesz??? A válasz: SEHOGY! Ludmilla 12.-én szombaton lesz. Hétfőn meg már attack van. A kollokviumokat ellehet másik időpontra is tenni, lényeg, hogy meglegyenek záráskor! Na itt van a fő baj. 12 kollokviumom lesz, a vizsgaidőszak meg 4 hetes. 12/4=3. Tehát 3 vizsgát kell kötelezően letennem minden egyes hét alatt... És ezek nem picsa vizsgák, hanem olyanok mint az agrokémia! A másig része a dolgoknak meg az, hogy mindenből kb 4.esre kéne vizsgázni... Természetes, hogy a bulik lesznek kilőve, és én maradok egy antiszoc szobábaszorított... Megint felvetődik a kérdés: az vizsgák? vagy a bulik? Ha lehet inkább az elsőt választanám. Ám ez megy állandóan és a Bexi Club kivételével nemtudok elmenni sehova mert nincs időm rá. Ja meg a Bexi záró... másnap két zárthelyim lesz... hogy a fogok én zárthelyizni ha egyszer aznap hajnalán úgyvisznek majd fel a lépcsőn... márha egyáltalán felmegyek??? Nem kicsit van szarkedvem ezek a dolgok miatt. Rég Pesten kellene lennem és a Bank Dance Hallban tolni a tecktoot Bossékkal! :@:@:@ -neszóljozzám mód... faszom televanazegésszel.