2009. november 11., szerda

Laser show

November 10. Este... Laser show? Biztos néhány csík fog szaladgálni a diszkóban... gondoltam én. Na mondom... azért eltöltjük szépen, lazán az estét. Elfényképezgetünk, elbulizgatunk. Aztán egyszer végelesz. Az eleje kicsit döcögősen indult. A közép üres, de a zene jó! Dj Lada szolgáltatta a múzikot. Természetesen nem volt rá panasz! A lézertechnikus felkapcsolta a paldlólézert... az egész parkett egy vékony 1 cm-es legyező alakú fényben úszott. Ha beleléptél akkor a cipőd elkezdett rendesen világítani! Már az adta a hangulatot. Később a lézervetőt is felkapcsolták, na ott lett nagyon durva az egész. Nem pontozás volt, hanem különböző minták stb. Jobban bejött mint a black magic-es bulinál a fénytech. Fotósként ment a szokásos jó kis munka. Bírom az emberek reagálásait amikor fényképezek. Előszöris, csak úgy tolonganak, eszükbe sem jut hogy mindenkire van időm... bírom a lányokat, hogy amikor lefényképeztem őket, akkor művészi szemmel megkritizálják magukat! :D De a legjobb amikor az ismerősék 30 képet csináltatnak magukról... eljönni meg nemjönnek érte privátban. xD Pedig nagyon jól tudja mindenki, hogy nem lehet ugyanarról az arcról x képet feltenni. Van akiről bizony nemlehet, csak én ezt nemtudtam, aztán abból is számrazott már gixer. De hát nemtok mit tenni mikor 3-400 ember van a helyszínen! =) Beszélgettem a lézertechnikussal, meg láttam mit csinn. Oltári lehet egy ilyen gépet vezérelni. Ha lenne egy ilyen gépem... háát xD júúj durva alkotás lenne a szabadban... A buliban alkoholt egy cseppet nemittam. Inkább a Redbull, meg a Cappy volt a menő. xD Csak folyadék kellett... Összességében ütött a buli! Megérdemli a 10/10et!!!