2009. november 19., csütörtök

Tired...

Egy rakat szar hét volt... a heti menü hiába lett lerendezve, jövő heti menü is lett belőle. Úgytűnik, hogy december közepéig tart majd ez a zárthelyis huzavona! :S Az agrokémiát lendületből 10 perc alatt sikerült megírni, aztán kitudja hányas lesz. Jártam már úgy, hogy hű de baró lesz, aztán erre nullás... :S Az egyetemen minden lehetséges. Ezzel a dísznövény beszámolóval nem békültem még ki. Ott helyben a felét nemtudom, de mikor reggel felkelek, egyből eltudom sorolni, hogy milyen növényeket láttam ott, pláne latin néven, hibátlanul. :S Mi a fáking folyik itt? Azthiszem a pihenős hétvégének lőttek! ... na nemgond, azért járunk oda egyetemre, hogy tanuljunk. Ami még előjött ezügyben: Totál gyűlölöm, hogy a fél csoport nyomoréknak néz, me én nem ötösre írtam meg a zh-t, vagy esetleg másodszorra sikerül. Naés? A zárthelyi megléte az aláírás feltétele nem? Aláírás után vizsgázni kell... és a vizsga számít... akkor ezekszerint hiába írod meg ötösre, ha megint vizsgázni kell belőle. A fél banda nyomorogni fog majd vizsgaidőszak kellős közepén mert túltanulta magát. Pláne azok néznek nyominak, akik igazából semmi mást nem csinálnak, csak idegeskednek, diliznek mert tanulás tanulás tanulás... Én viszont élem az életem elég színesen, a színtelen világukhoz képest! =) A másik dolog, hogy szarok nagyívben a kicsinyítő véleményükre! :D Nem aztfogják nézni a papírnál, hogy hányas, hanem azt, hogy megvan-e. ^^ Fotózásügyben megint csak aztudom mondani, hogy az igazságtalanság áldozata lettem... Úgy állapodtunk meg egy fotózás alkalmával, hogy 125 kép készüljön max egy buli alkalmával. :S kb 120 képből majdnem 30-40et törölt a kedves társam... és csak kb 85öt töltött fel. A múltkori buli kapcsán, amin ő fotózott... ott meg 185 vagy mennyi kép van fennt. ^^ Nos akkor miezamegállapodás? Csak rám vonatkozik? Gondolomén azért van ez mert én hatvanszor jobb képeket csinálok, hetvanszor jobb géppel, és mindenki értem rajong... (azt, hogy miért van ez. - azt azok jól tudják akik megkapják a képeket ^^)-épp ezért kell leszabályozni engem. Tervbe van egy technikai újítás is de akkor a kedves társamnak régesrégen rossz lesz! =) Na most asszem ez az üzenés jólesett! :D Tudnék még mit idevésni de inkább go back agrokémia házidolgozat!:S