2009. november 28., szombat

Rainfalls

Szakad az eső és totálborultság van. Persze nemmintha gáz lenne, úgysem lehet mit csinálni. Előttem van a gyümölcs- és a dísznövénytermesztő füzetem. Nézek ki a fejemből, vagy nézem a füzetet. Szarság van. Tegnap eltelt redőnyjavítással, filmnézéssel. Nomeg milliárdos álmodozásról: Fekete Lambo Gallardo... 200négyzetméteres luxusjacht... vagány panorámás villa Kaliforniában. Fasza úszómedence... sokminden... Aznap este 11kor már be is vágódtam hullafáradtan az ágyba. Érezvén, hogy eső fog jönni - előrét is megnéztem és tényleg... Ma elvileg nem kellene itthonlennem. Boss születésnapja van!-Bandázás+Buli Illett volna velük tartani, ám ők gó Pest. Természetesen én nemtudok elmenni az egyetem miatt... Nemtudom, ez meddig megy még. Sipi szüleenapjáról is lemaradtam, vagyis megtartották nélkülem... hát ez nagyon fasza. Nem okolok senkit csak saját magamat. Azon gondolkodtam itt, hogy meddig tűrik még, hogy én nemmegyek (nemtudok) velük sehova. Vagy már rég megelégelték a dolgot, és /meglátogatjuk havonta egyszer ezt a szerencsétlent aki ki se tud moccani a lakásból... / nem is tartanak engem barátuknak. A falu többsége is eltűnt, nekem meg a mikróba bemenni a füstösök közé - a cimborák közé nincs kedvem. Az nem az én helyem. A kőnig diszkó... - falusiak? Ugyanmár. Nem fogom azért megcsináltatni a hajam pld, hogy egynémely faszalak ott nekem pattogjon, vagy esetleg a ház előtt. Aztán majd megint énleszek a hibás, merthogy az árokba rugdostam a gyereket! :S... ilyet nemkérek. Ins jóbarát is hazament. Nincs bajunk egymással. Őneki is ugyanúgy megyűlik a baja a hétvégékkel! :D Valahogy úgyérzem, totál egyedülmaradtam. Nem csodállom, hisz a hetem nagyrészét kollégiumban töltöm ahol nincs egy nap, mikor netalálkoznék legalább 50-70 emberrel. A nyár az nemvolt szar, mert jóidő volt. Esténként nagyot lehetettt ideodabandáni. De most tél van, mindjárt jön a vizsgaidőszak, a téliszünet... több hét... mindenki elhúz. Nemtudom milesz. Előző évben is jártam így, akkor minden napom egyforma volt... Valahogy eltelt. :S Most is talán ígylesz. Majd max agyontanulom magamat. Ritkán van ekkora szarkedvem, de ez most nagy maxot üt. Nem idegesség, semmi, hanem a némaság. :S Remélhetőleg vasárnap estére már elmúlik...


Fotó: Balatoni kilátás egy borult napon, eső után.