2009. december 26., szombat

Drivi'N home

Puff, ki így, ki úgy - mi is Szentestézünk, Karácsonyozunk! 24.én 2 óra fele fadiszítés... régen van amikor órák hosszat tartott! Volt olyan tél mikor szánkóval hoztuk a fenyőfát, volt olyan mikor háztáji kocsival mert akkora sár volt, de volt olyanis amikor kézzel hoztam. Az egyik legdurvább harc a házunk előtt lévő fenyőfával volt. Méretes ezüstfenyő (5 méter magas)... először megkopaszítottam alul, azokat az ágakat, gallyakat jópénzért felvásárolták. Később az egész fát kikellett vágni valahogy: körbekapáltuk, gó neki baltával. Megdőlt, rádöntöttük a kerítésre. Vittem a létrát, leakartam vágni a felső részt! Leis vágtam szakszerűen, nehogy törjön, csak épp a létrát vitte ki alólam. :D Baleset sebei máig látszanak, pedig az asszem 5 éve volt! :D A fenyőfát szokás szerint megfaragjuk, hogy beférjen a tartóba! Az eddigi rekord, a 15cm-es átmérőjü törzs faragása volt. :D Ahova rakjuk a fát, a szoba belmagassága 2,5m magas. Régen plafonkarcoló fenyőfa volt, most már műfenyő! Jobban preferáljuk a műfenyőt, mert nem hullik, instant! Az illatot néhány fenyőág helyettesíti! =) Szenteste ajándékozás... ma már nemnagy szám, inkább a pénz megy a szonszéddal, ajándékot kitalálni nehéz, inkább megvesszük magunknak a pénzből. :D A karinak ígyis megvan a maga szépsége! Éjféli misére is elmennék ,de eddig mindig bealudtam nyomi módon! :P Kiskoromban intenzíven voltak a meglepetések! Mindig moziba mentünk, mire hazaértünk, addigra ottvoltak az ajándékok, és maga a fa! A másik két nap a pihenésről, nyugalomól, és a vendégségről szól! Szeretem, ha egy kari havas, idén ezt nemsikerült ellőni! Igaz esett 20 centi néhány nappal ezelőtt, de az 15°Cban el is olvadt! xD Nagyjából ennyi a történet! Boldog karácsonyt mindenkinek! =)