2009. december 31., csütörtök

I It's My Life

Nosssss! Ezenis túlvagyok! Vadiúj industrial fülpiercing... de nem a szokásos egyenes vas... hanem egy különleges hullámos darab lett a helyéretéve! Amerikából rendeltem durván két hét alatt ért le! A belövetéssel még várni kellett egészen máig! Szerencsére ottaláltam Milot a szalonban! Mázlimázli! Szilveszterkor... tujátokhogyvanez! xD Na most már csak várni kell míg meggyógyul! Előbb-utóbbb... fél év minimum!! Porcot lőttünk két helyenis! Eleinte úgyvolt, hogy négy helyen lövünk, hogy a hullámot befűzzük! Ám elég volt kettőt lőni! Vártam a hagyományos érzéstelenítést! Ám ami rám várt... háát - nemakármilyen érzéstelenítést kaptam! Ahogy néztem, egy spéci üvegpalack - víznek látszó cucc volt benne ami nemmás mint folyékony nagynyomású nitrogén... vagy hidrogén... tökömtudja. Amikor a fülemre fújták akkor jellegzetes forráshangot adott. Biztos valami cseppfolyósított szagtalan gáz volt. Ráfolyt a nyakamra, majdnem megfagytam tőle! Viszont annyira jól működött, hogy semmit nem éreztem a két lyukasztásból! Eszméletlen durva volt! Ám amikor behelyezték ezt a hullámos rudat... na az... a többit úgy tolják át! Ehhez viszont szétkellett feszíteni a fülemet! A fagyasztó hatása elmúlt! Elkezdett lángolni a fülem! Annyira fájt, hogy ráfeszítettem a lábammal a székre! :D Egyből az étvágyam is elment a fájdalom miatt! Még most is fáj.. és sztem fájni is fog! A kagyló még nemdagadt be, de már várom! :D A belövetés előtt még meglátogattam Sipit, meg Insanet, de Bossal nemtalálk! Sztem még szundi! :D Bevásároltam, felkészülés az estére! Találtam előző évből tűzit is szóval most már csak menni kell! =)


*Hétköznapipofafej*