2009. december 31., csütörtök

There's no turning back tonight

Tapolca ... Tapolca... A hét első felét ottöltöttem ciccával! Odaút fagyosan, nehezen ment! Sőt még két órát csöveztem a városban! A Loco 10-kor nyitott, nekem akk indult a busz! Hát akk ez kimarad! Pontosabban az industrial fülpiercing belövetése, na de erről egy későbbi cick! Odaút kicsit hosszú volt, de nemolyan hosszú mint a hazaút! :D Jó volt ottlenni! Persze futnom kell még pár kört, hogy pontosan megismerjem az ottani életvitelt ami tetszett! Találkoztam Mambával és Bíível is! Mindkettőjüknek nagyon örültem! Az ottani kaja! Mmmm nyámm! Nemvolt Kakaó, annyira nemis hiányzott! Viszont mind a 3 nap degeszre lettem tömve! Maximálisan! Egész jól elt az a 3 nap! Csak kisebb gubancok akadtak: mint pld a router jelszó! :D:D:D A hazaút forraltboros, hosszú volt! 5 és fél órát utaztam! Pláne vonattal, az utolsóval - amit mi a "végső menetnek" hívunk! Három helyen is várakozik! Pfújj... :D Összességében ez a 3 nap megérdemel egy ötöst! Jelszó: laveandszeksz! xD