2009. december 25., péntek

Last christmas

Megvolt az ajándékozás a kollégiumban is! Persze nem ma, mivel zárva a kolesz, no fűtés stb. Hanem 15.én - az utolsó egyetemi héten! Úgygondoltam, ez a nap jólesz arra, hogy leírjam! =) Igazából már 23.án készenvolt a bejegyzés. ^^ Az előkészületek már november végén elkezdődtek. December elején csak úgy forrt az ajándékszerzési láz! Mindenki saját, egyedi módon szerezte be az ajándékokat! Eljött az a bizonyos nap! Mentek ideoda az ajándékok, én egyedi módon csináltam - mindenki egyedi cuccot kapott + még kis "általános" csokit! Meg kell mondjam... nagyon örültem az új kakaósbögrének! Kicsit ápgrédelve lett, így több kakaó fér el benne! :D A fürdősót nemvolt szívem kibontani! Csodásan néz ki! A gyertyának meg nagy haszna lesz! Tőlem: cicca kapott egy egyedi 2010es naptárat, amit még én is megirigyeltem! :D Ajándékoztam közös képet képkerettel, macit, fülbevalót stb! Lényeg, hogy örültek neki! Azt a hetet nehéz lesz elfejelteni, nagyon jóvolt! Hóesés, ajándékozás, 3 vizsga meglett, avatarpermier cicával! Az a hét *-os ötös volt!