2009. december 26., szombat

SuperheroeZ

Karácsony... jaja tényleg az, a feldiszített fenyőfa, a gyertyák, a szaloncukrok, a tévében játszódó karácsonyi filmek. A hangulat a lakásban igazi karácsonyi! Ám ezzzel véget is ért a sor tegnap... Hogy miért? Elég volt kinézni az ablakon, elég volt kimenni az udvarra. Volt karácsonykor valaha 19°C? Hó? Hóhóhóhó... esetleg! :D - pulóveres idő volt... sütött a nap és konvektív felhővonulás uralta az eget... ilyen csak tavasszal van! Én éreztem, és tudtam, hogy ennek nemlesz jó vége... tudtam, jön a hidegfront és szétver mindent. Ám a front előtt heves zivatarok törtek ki! Régiónk narancsriasztást kapott! Délután a sötétedésből ítélne, namondom kinézek... A felhőzet haragos volt: délnyugaton záporfény, északon hatalmas üllő. Mondom kattintok róla pár képet! El is akartam küldeni a Metnetnek... nade egy mennydörgés szakította félbe a dolgokat... dörgés... ilyenkor??? Aztán mégegy meg mégegy... elkezdett szakadni az eső majd alábbhagyott... negyed óra múlva újra besötétedett! Ekkor már kimentem a szántóra... majd egy hatalmas villám a 250méterre lévő víztoronyba csapott. Hatalmasat reccsent... fasza... :D mire beértem a lakásba, már ömlött az eső... sőt pár percre rá még jég is esett... O.O Tegnap karácsony alkalmával négy zivatar vonult át a falu felett! Este még a hidegfront is meglepett egy görgőfelhővel és erős északnyugati széllel. ... Nehéz elképzelni, hogy itt egy hete még 30 centi hó volt... tegnap meg 19°C... zivatarokkal! :S This is Weather: (Az összes tegnapi kép)