2009. december 3., csütörtök

One Week

Nagy volt a hajtás a héten, ezértis nem írtam! A hétvégém eltelt szerencsére. Visszautazva beültünk és ittunk egy kis forraltbort. (megjegyzem csillagos ötös volt!! nyammi!). Hétfőn indítottunk egy dísznövény zárthelyivel, aznapra az elég is volt. Kedd reggel hyperkómásan kelve megnéztem a radart- puff, jön az eső. Erre én hülye képes vagyok bemenni naposira. Megkaptuk a munkát: terméskőjárda-építés. Fasszaa. elkezdett szakadni az eső. Másfél óra alatt szarrá áztunk, ömlött a víz rólam+fújt a szél. Mondom, ha most nem betegszek meg akkor soha. Az első harmadban szépen dezertáltam, azt gó 1 óra forró zuhany! ^^ Minden nap estéjét az agrokémia műtrágyázási terv készítése töltötte be ami igazából ma sincs kész! :D Kedd este Bexibuli - Partyfotózás. Noss. Kicsit kevesen voltak... de azé elment! Szerdán megkaptam a vízgazd zárthelyi eredményét: 4es... hogy a túróba azt nemtudom, örülök, hogy annyi lett! Aznap én voltam akinek a könyökén jöt ki a műtrágyázási terv. Földműveléstanon is könyökből jöttek az eredmények... :S Má unom! Szerda este kőkemény tanulás, -gyümölcsrendszertan = halálom! Ma meg is írtuk, de előtte még termőrészbeszámoló volt. Szerencsére azis sikerült! A rendszertan eredményét még nemtudom, viszont a jövő heti menüt igen! Madzagot felkötni: 5 írásbeli lesz a héten. Abból kettő már a vizsgajegyért megy, tehát esélyt ad rá, hogy kilőjek kettő vizsgát a vizsgaidőszakból! Előre, csak előre!!! Ma azért belefért az időbe, hogy sikerült elhagynom a bal pc gömböt... :S nem kicsit lettem tőle dilis, de sajna koncentrálnom kellett a beszámolókra! :S - generáljavítás később!