2010. június 6., vasárnap

Gettin' Over

Békés vasárnap este! Na de tényleg ász este! *-* Kezdhetjük ott, hogy a meló után jött egy másik meló. Na de azért nem szar munka, irány Bloom Bár - Freestlyers night. Meg kell hagyni, tudták az amcsik a dolgukat. Kegyetlen bulájj volt! Hajnali 3ra végeztem, majd fekvés, aztán valamikor kelés. Gó meki, megint meló. Naaa igeen! Az volt ám az ütős. Ekkora rendelést összeszedni. Kedves nyugdíjasok is tudtak alkotni, rendesek voltak, de fél óra mire elmentek onnét - igen addig tartott a teljes élményidő - a rendelés felvétele, összeszedése, kiadása. Normális esetben erre 210 másodperc van! :D Külföldiekkel is meggyűlt a bajom, sőt sok specifikus vásárló is volt - de mindig sikerült megoldani a gondokat. Végül tegnap a 4 órából 8 óra lett! Lett este 10 mira hazaértem, de kifáradás helyett inkább pörögtem végig, de nagyon. Sőt éjszaka balatonmenükkel álmodtam - nemtudom, hogy ez normális-e vagy sem? :D A mai nap volt még a Georgikon futam - jó nyárias időben - alternatív hajtású járművek - egy pneumatikus, egy napelemes, két elektromos. Meg kell hagyni ezek a kis elektromos járművek bizony kurvagyorsan tudnak menni! :O Csak lestem!!! Végül onnét irány Meki - a mai nap... Incoming volt - tökigtele az étterem, hatalmas sor - mire végzetünk velük addigra 8 óra volt. A front romba lett döntve... mindegyikőnk mint a mosott szar - az ingből facsartam az izzadságot. Aztamindenit! :D Aztán megíratták velem az elméleti tesztet! 100%-os lett. Kiszolgálás közben írták az SOC-t!: 89%-al. Nomeg a nap végén meg lettem dícsérve! Nemgondoltam volna, hogy pénztáros leszek egyszer, főleg nem a mekiben, és arra sem gondoltam, hogy egyszer valaha menni fog. De mégis! (: Persze minél többet vagyok ott - annál gyakorlottabb leszek! - Hétvége van amúgy? Igazából leszarom! Nekem ez így jó! - Kösd össze a kellemeset a hasznossal! :)