2010. június 4., péntek

Highimpact

Uhhh. Bár még nincs késő - még van egy kis dolgom. :) Nemnagyon volt időm eddig blogolni. A hét eddig vegyesen telt. Tegyem oda az elejét, amikor kis gondok támadtak, majd azokat is sikerült valahogy megoldani. Tanulás töltötte ki a keddi nap nagyrészét, bár a hajnali fél3ig fenntmaradás hétközbe nagyon nemjön be, viszont valahogy úgyérzem, hogy volt értelme, mégha nemis sok, de azért mégis. Szerdán kilőttem két vizsgát... az egyik írásbeli, másik szóbeli. A szóbeliért meg kellett ázni, de legalább 4es lett! Az írásbeli ma derült ki, az 3as... nemszeretem az írásbeliket, eléggé kötöttek. :S Legszívesebben elmennék újra javítani... de azt esetleg akkor, ha majd minden vizsgám meglesz! Aznap hazaút, majd este kis városkemp. Tetszett, mit ne mondjak. Csütörtök is hasonlóképp telt. Este a skacok még kinéztek, de ugye hétköznap, tehát nem olyan sokáig. Ma visszajöttem, gó work. Noss ütött mint az ipari áram... azthittem a kasszánál a visszaadással lesz a gond. Erre van húszmillió tétel. Meg ahány vásárló, annyi szokás. Te jó ég! O.O Négy óra is ütött, nemhogy nyolc! O.O Talán azért mert életemben először csináltam. Kis lófasz kezdőnek érzem most magam! :D Holnap újra gó. Na de most még belevetem az egyébb munkákba. Vanmit! -.-