2010. június 27., vasárnap

The Nightfly

Uuuh. Ez kegyetlen volt. Ugye menteünk este partifotózni. Először irány Keszthely beach - kezdtünk a Viviérával - majd a Delerium Beach-el... aztán jött a Bloom Bar - majd a Shark... nah a Sharkban akkora massza volt, hogy Peti bennragadt! :D:D Egyébbként meg szórtuk a képeket! Megérte lemenni szerintem. A zenék - nos ahol voltam - ott mindig jó zene szólt! Meg kell hagyni... de a Bloom zenéje tűnt a legelvontabbnak és a legfaszábbnak is! :D Nemistudom... David Guetta-t kb 15x hallottam a strand területén. :D:D Jóféle munka volt na!!! Végül fél 2kor átmentünk Vonyarcra a Magyar Tenger diszkóba - ott sem ért minket csalódás - rengetegen voltak! Nomeg Dj Szeifert volt! (Y) Olyan zenét pakolt oda hogy ááá :D Eszméletlen nagy volt! Hiába az új szarok! A régi Djk a legjobbak: Szeifert, Kühl, Baardon, Link, Sterbinszky ^^ Nekik jár a pont! Még megis jegyezte a társ, hogy ez eléggé egy drogzenés diszkó. Meg kell hagyni tényleg nagyon durva számok szóltak!!! Az egész végeztével már fáradtak sem voltunk. Inkább lementünk a partra fotózni egyet minthogy csak úgy elfeküdjünk. Sőt én bónuszba meg is reggeliztam tömérdek melegszendviccsel, csak hogy jólegyen! :D