2010. június 24., csütörtök

Logout

Csak én becézem így, mint mindent mindig. Kiköltözésről van szó! Kollégiumi szoba elhagyásáról... bizony van aki elhúz, leszarja az egészet. Van aki bőg, toporzékol... Előző évben szószerint bőgve mentem haza, vagyis annyira nemakartam hazamenni! én úgyvagyok vele, hogy ez engem most szerencsére nemérint. Vagyis kissé más a dolog, mert én igazából átköltözök! Voltaképp leköltözök a Napsiba (napsi = napsugár úti kollégium!) Még nemtudom, hogy mikor, igazából... de akkora szajrét kell lecipelni... faszalesz - egy napig hájgolok vele tuti! Jelenleg vészes leürítés alatt áll a kollégium. Fogynak az autók, tele az egész épület szülőkkel. Hangszórók harsognak a takarítónők hívogatásaítól. Érezhető, hogy nyárra fellélegezhet ez a város ettől a hatalmas birodalom - mikrováros elnéptelenedése miatt.
---------------------------------------------------------------------------------
Ha megnézzük, hogy mi történt az évben... nos. Kezdhetnénk egy jóféle Gólyatáborral. Hát kinek jóféle, mikor nemtudtam, hogy mikor megyek fel! :D Egész addig jóvolt ameddig nemjött a szakadó eső. Bevallom előttenap olyat fürödtem a Balatonban mint még soha - semmilyen strandolás nemvolt azzal feelinges, hogy pohár fröccsel mártózunk a húgymeleg Balatonban! :D... Aztán jött a beköltözés ami elég zűrösen ment! :S Senkisem odakerült ahova kellett, de aztán mégis! :D Kaptam két új, jófej szobatársat! Nade tényleg jófejek! :D Végül sokmindenen mentem keresztül mire ide eljutottam. A Lényeg megvan! Két, hibátlanul teljesített félév!!! Voltak afférok mindenféle téren... amúgy összességében ez az év lazán megérdemelt egy 4-est. ^^ Nah megyek, van hatmilló dolgom! (:


A szobáért bocsi, ez ígynéz ki! Kicsit rendetlen, de csak egy kicsit! :D